Gå til innhold

Er det noen som stemmer på Kleppe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har da alltid trodd at du var født i "dalstrøka innafør" i Pakistan, og ble smuglet til Norge på en bananbåt! :)

Med vennlig hilsen

Fadern var fra en gård langt inni dypeste Gudbrannsdalen, så sånn sett kan man vel argumentere med at jeg også kommer fra steder hvor man ikke skjønner en lyd av hva de sier til hverandre :)

Fadern var fra en gård langt inni dypeste Gudbrannsdalen, så sånn sett kan man vel argumentere med at jeg også kommer fra steder hvor man ikke skjønner en lyd av hva de sier til hverandre :)

Flere av oss forstår fremdeles ikke hva du skriver, men det er vel hovedsakelig et problem natten mellom lørdag og søndag!

Med vennlig hilsen

Flere av oss forstår fremdeles ikke hva du skriver, men det er vel hovedsakelig et problem natten mellom lørdag og søndag!

Med vennlig hilsen

Men nå har jeg blitt så fornuftig at jeg har sluttet å skrive natten mellom lørdag og søndag.

Etter noen år tok jeg til vett. Det ble for grotesk å våkne opp å lure på om noen hadde kjibba nicket mitt.

Hadde jeg visst det jeg vet nå, eller i det minste fant ut forrige uke, så hadde jeg jo vært smart og skyldt på andre!

Annonse

Jeg synes både Kleppe og Schanke er helt greie figurer å forholde seg til.De fremstår som noen tomsinger og er noen tomsinger. Det er verre med politikere som Valgerd Svarstad Haugland; hun presenterer seg som edel vare til tross for at hun har fått motorstopp for lengst. Det kvalifiserer til bedrageri.

Gjest prust

Kleppe har tatt initiativet til et nytt parti, Demokratene, og her i Kristiansand er han riktig så populær....Tragisk, men sant.

En regner med at Demokratene kommer til å få såpass mange stemmer i Kristiansand ved kommunevalget, at de kommer inn med flere representanter i bystyret - og det er jo ikke noe særlig :-( De bråker og kverulerer noe veldig i alle diskusjoner, og er så sneversynte så det holder!

Rett og slett flaut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...