Gå til innhold

Utepils i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Ølguri
Skrevet

Vi er to venninner i midten av 20 årene som har tenkt oss ut i Oslo for å ta et par utepils eller flere + en matbit på fredag kveld (19). Vi ønsker tips til ok plasser å gå.

Skrevet

Lekter'n! I hvert fall hvis dere gir f... i prisen. Tror øllen der koster 58 kroner for 0,4 liter.

Jeg liker meg på Lekter'n, selv om prisen trekker kraftig ned.

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet lekter'n - for det første er det et tragisk sted , dårlig mat kombinert med dyre priser - men solen forsvinner jo også der ganske tidlig. Da er det bedre å gå på andre siden av Aker Brygge - på innsiden - der som Beach Club & co ligger.

Gjest Pricilla
Skrevet

Dasslokket! (Andre siden av veien for Stortinget) Der er det kosleig å sitte...

På Lektern er det altfor dyrt + at det trekker/blåser surt der fra sjøen. Men det er jo masse andre koselig steder på Aker Brygge da, Pasta basta, Louise osv.

Vil dere ha litt billig øl, og god mat - kan dere gå på Politikern på Youngstorget, 38 kr for 0,4, og 48 for rusbrus..

Det er også mange steder tett i tett i karl Johan da! Flere av stedene kan dere gå inn på seinere på kvelden også..

Høne I Frikassè
Skrevet

Woodstock! Kjøp en Foxy Lady (kyllingclubsandwich - var nummer fire på menyen før) og så kjøper du en real iskald pils (eller fem).

Herlig å se på alle som er annerledes enn deg selv gå opp og ned Karl Johansgate mens man har det hyggelig med en venn/venninne over litt god mat og enda bedre pils.

*gleder meg*

mariaflyfly
Skrevet

Bakgården på Gamle Rådhus. Koseligste utepilsen i byen. Dessuten pluss for tepper og sånn terrassevarmer. :o)

Cafe Celsius på Hanskeplassen

Bakgården på Asylet på Grønland

St. Hanshaugen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...