Gå til innhold

Reaksjon av epler

raha

Anbefalte innlegg

Hallo,har noen av dere opplevd å spise både rød og grønn eple å fått kraftige mage og luftsmerter etterpå? Jeg rensket epla men det hjalp ikke.Det går så langt at jeg kaster opp til slutt!! Det er tøft mens det holder på.Er ennå oppblåst i magen. Drikker nå aloe vera jus og masse vann. Hva skal man gjøre da når en er så glad i syrlige epler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min tålte ikke epler da han var mindre, fikk magesmerter og etsende avføring husker jeg. Det gjalt epler i ren form, i form av eplejuice og i kaker også. Vi holdt ham helt unna det et par år (?) og nå kan han spise epler så mye han orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...