Jake1365380469 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har slitt lenge med en vond albue. Den ødelegger styrketreningen da den verker mye. Har prøvd betennelsesdempende tabletter, det hjalp ikke. Har noen erfaring med deca? Vet at dette brukes sammen med testosteron av byggere, men jeg vil jo kun evt.prøve deca. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Hvorfor? Fordi det er medisinsk, og kan fikse de vonde albuene. Lurte på om noen hadde prøvd det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Fordi det er medisinsk, og kan fikse de vonde albuene. Lurte på om noen hadde prøvd det! Still spørsmålet her:http://www.treningsforum.no/ Her finner du sikkert folk som har hatt samme plager som deg - og kan gi gode råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Still spørsmålet her:http://www.treningsforum.no/ Her finner du sikkert folk som har hatt samme plager som deg - og kan gi gode råd. Takk for tipset! Men hvordan i all verden får jeg skrevet innlegg? Har registrert meg, fått brukernavn osv... Men hvor på siden skriver jeg innlegg...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Takk for tipset! Men hvordan i all verden får jeg skrevet innlegg? Har registrert meg, fått brukernavn osv... Men hvor på siden skriver jeg innlegg...? Gå på f.eks Styrkeløft og strongman, der er sikkert noen som har hatt plenty belastningslyter. Jeg har problemer med suldre når jeg trener tungt i benk over lengre perioder. Trener da med lettere belastning ei stund - så gir det seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Gå på f.eks Styrkeløft og strongman, der er sikkert noen som har hatt plenty belastningslyter. Jeg har problemer med suldre når jeg trener tungt i benk over lengre perioder. Trener da med lettere belastning ei stund - så gir det seg. Takk for tips. Fikk det til, men adm,.likte ikke spørsmål ang.prestasjonsfremmende preparat, selv om deca durabolin tross alt er medisinsk.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Takk for tips. Fikk det til, men adm,.likte ikke spørsmål ang.prestasjonsfremmende preparat, selv om deca durabolin tross alt er medisinsk.... Regna med det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Takk for tips. Fikk det til, men adm,.likte ikke spørsmål ang.prestasjonsfremmende preparat, selv om deca durabolin tross alt er medisinsk.... Ble det slettet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Takk for tips. Fikk det til, men adm,.likte ikke spørsmål ang.prestasjonsfremmende preparat, selv om deca durabolin tross alt er medisinsk.... Så godt som all dop på dopinglista har en "fortid" som medisin. Dianobol som var mye brukt på 70 - og 80-tallet var et preparat som var tiltenkt kreftpasienter. Personlig mener jeg at du skal/bør finne noe alternativt som er "gangbart". Tror heller ikke det er lett å hente råd i noe forum, da det er få som vil stå frem og si at de har prøvd dop for å nå sine mål. Styrketrening/kroppsbygging er tidkrevende, en skade fra tid til annen må man regne med uten at man tyr til sånne medikamenter som vi regner som juks og fanteri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Regna med det:-) Spurte adm.på forumet om de sparka meg ut pga. det spørsmålet. Har ikke fått svar..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.