Gå til innhold

Vond albue- Bruke deca?

Jake1365380469

Anbefalte innlegg

Jake1365380469

Har slitt lenge med en vond albue. Den ødelegger styrketreningen da den verker mye. Har prøvd betennelsesdempende tabletter, det hjalp ikke.

Har noen erfaring med deca? Vet at dette brukes sammen med testosteron av byggere, men jeg vil jo kun evt.prøve deca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Hvorfor?

Fordi det er medisinsk, og kan fikse de vonde albuene. Lurte på om noen hadde prøvd det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngenLurerDenneGutten

Fordi det er medisinsk, og kan fikse de vonde albuene. Lurte på om noen hadde prøvd det!

Still spørsmålet her:http://www.treningsforum.no/

Her finner du sikkert folk som har hatt samme plager som deg - og kan gi gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Still spørsmålet her:http://www.treningsforum.no/

Her finner du sikkert folk som har hatt samme plager som deg - og kan gi gode råd.

Takk for tipset!

Men hvordan i all verden får jeg skrevet innlegg? Har registrert meg, fått brukernavn osv...

Men hvor på siden skriver jeg innlegg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset!

Men hvordan i all verden får jeg skrevet innlegg? Har registrert meg, fått brukernavn osv...

Men hvor på siden skriver jeg innlegg...?

Gå på f.eks Styrkeløft og strongman, der er sikkert noen som har hatt plenty belastningslyter. Jeg har problemer med suldre når jeg trener tungt i benk over lengre perioder. Trener da med lettere belastning ei stund - så gir det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jake1365380469

Gå på f.eks Styrkeløft og strongman, der er sikkert noen som har hatt plenty belastningslyter. Jeg har problemer med suldre når jeg trener tungt i benk over lengre perioder. Trener da med lettere belastning ei stund - så gir det seg.

Takk for tips. Fikk det til, men adm,.likte ikke spørsmål ang.prestasjonsfremmende preparat, selv om deca durabolin tross alt er medisinsk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Fikk det til, men adm,.likte ikke spørsmål ang.prestasjonsfremmende preparat, selv om deca durabolin tross alt er medisinsk....

Regna med det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt som all dop på dopinglista har en "fortid" som medisin. Dianobol som var mye brukt på 70 - og 80-tallet var et preparat som var tiltenkt kreftpasienter. Personlig mener jeg at du skal/bør finne noe alternativt som er "gangbart". Tror heller ikke det er lett å hente råd i noe forum, da det er få som vil stå frem og si at de har prøvd dop for å nå sine mål. Styrketrening/kroppsbygging er tidkrevende, en skade fra tid til annen må man regne med uten at man tyr til sånne medikamenter som vi regner som juks og fanteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Regna med det:-)

Spurte adm.på forumet om de sparka meg ut pga. det spørsmålet. Har ikke fått svar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...