Lillemus Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Mine to små på 2 og 4 år elsker kokte egg og hadde de fått bestemme selv hadde de nok spist flere egg hver eneste dag. ) Vi har som regel egg til søndagsfrokosten og en sjelden gang ellers. Hvor mange egg anbefales pr. uke til barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Potenskuler er det vel ingen restriksjoner på, vel? *sukk* Kunne ønske MIN ville bare SMAKE på det! Han spytter og hoster og harker som om vi prøvde å drepe han, når vi tilbyr han f.eks. speilegg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Potenskuler er det vel ingen restriksjoner på, vel? *sukk* Kunne ønske MIN ville bare SMAKE på det! Han spytter og hoster og harker som om vi prøvde å drepe han, når vi tilbyr han f.eks. speilegg... *Hihi* Stekt egg har de ikke prøvd, men de eeeeelsker som sagt kokte egg og det er vill jubel hver søndagsmorgen når jeg spør om de vil ha egg til frokost. Da går det som regel glatt ned både en og to grovskiver med egg på! ) I går hadde vi tomatsuppe med egg og pasta (lat mor?) og jeg tror Lavrans greide å pakke i seg 3 egg i tillegg til en haug med pasta! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Vet ikke om det finnes noen offisiell begrensning på egg til barn. Det er sikkert ikke noe i veien med en 3-4 egg i uka, kanskje enda mer også. Mine liker også kokte egg veldig godt. Stekte egg er de ikke så veldig glade i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Sett den reklamen på tv der en stakkars unge får høre at han bare får ETT egg i uka hver søndag? Skikkelig irriterende. Tenker med meg selv, herregud for ei sær mor. (men er jo bare reklame da) Unger må da få spise egg når de føler for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.