Linn77 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 I forbindelse med en fotball takling fikk jeg en kraftig trykk fra siden i halebenet. Når jeg lå nede etter taklingen hadde jeg ikke følelse i høyre rumpeball og fot. Denne kom tilbake like etterpå, da jeg startet å løpe igjen. Dette er 2-3 uker siden. Problemet mitt er at jeg har fremdeles har vondt i nedre rygg og haleben. Er det andre som har liknende erfaringer og som kan si noe om hvor lang tid dette normalt varer? - Etter hvor lang tid bør en oppsøke lege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocoella Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vår nabo hadde en opplevelse akkurat lik din, fotball, vondt lenge etterpå osv. Nå må hun til fysioterapaut og sitte på spesiapute når hun sitter osv. Går det ikke over eller blir bedfre så kontakt lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Linn77. En slik skade av halebenet kan gi smerter i måneder i etterkant, dessværre. Men noe bedre blir det i løpet av de første 4-5 ukene. Inntil dette har skjedd, hold deg borte fra ting som spesielt provoserer frem smerter. Ellers er det lite du kan gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn77 Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Heisann, takker så mye for svarene jeg har fått Tok 4 uker før jeg kunne trene igjen. Sitter litt igjen ennå da, men ikke nevneverdig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheana Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei Har også opplevd dette. Slått halebeinet skikkelig. Det er nå litt over ett år siden. Men har fortsatt, og vil kanskje alltid ha, problemer med å sitte lenge i samme stilling, eller på vondt/hardt underlag. Jeg kom ikke ut av senga dagen etter at skaden oppstod, slik at jeg ble sendt på sykehus til kontroll. Det ble tatt røntgen for å se etter at halebein ikke var knekt i flere "små biter" for da ble det øyeblikkelig operasjon. Noe det ikke var, men de regnet med en brist eller brudd som man ikke kunne se på røntgen. Måtte bare ta smertestillende og ta det med ro noen uker. Så muligens kan det desverre hende at du alltid vil kjenne dette i blandt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.