Gå til innhold

Er denne Eirik Bakke alkis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har ikke mye i nøtta når man har vært klistret opp på forsiden på både norske og engelske aviser pga fyllekjøring og alkohol, for så å teste alkoholholdige drikkevarer for en slarvete tabloidavis.

SÅ dum går det an å bli!

Kizza1365380506
Skrevet

Man trenger da ikke være alkis for å være dum. Mye mulig man må være dum for bli alkis men. Uff, der gikk jeg i stå igjen. For mye rødvin for tidlig på kvelden. Ja ja, sånn var det.

Gjest tullingx4
Skrevet

Man har ikke mye i nøtta når man har vært klistret opp på forsiden på både norske og engelske aviser pga fyllekjøring og alkohol, for så å teste alkoholholdige drikkevarer for en slarvete tabloidavis.

SÅ dum går det an å bli!

Gjorde han virkelig det altså?Ja da er fyren klin IDIOT!Har du link?

Skrevet

Iversen?mener du at han også...

Steffen Iversen ja. Sønnen til Ivers som ikke akkurat er kjent som avholdsmann.

Gjest eller
Skrevet

Steffen Iversen ja. Sønnen til Ivers som ikke akkurat er kjent som avholdsmann.

Jasså???Hansom ser så sunn og skikkelig ut.Trodde sønnen var et prakteksemplar jeg,men de genene de genene..

Skrevet

Jasså???Hansom ser så sunn og skikkelig ut.Trodde sønnen var et prakteksemplar jeg,men de genene de genene..

Kan godt være at sønnen er et prakteksempla, men han ble utvilsomt plukket ut pga farens alkoholvaner. Han burde av den grunn ahtt vett til å la være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...