Gå til innhold

Bekymring over framtiden

Anbefalte innlegg

Våknet nå, fordi jeg drømte vondt, antakelig. Skjer ofte dette, fordi jeg i bunn og grunn føler meg så utrygg alltid. Vet ikke hvordan dette skal gå, og ingen kan fortelle meg hva det er som jeg kan forvente meg noen gang, og ingen som ser meg, bryr seg, unntatt mannen min, da.

Nå vil jeg sikkert få høre at jeg må hjelpe meg selv. Men det kan jeg heller ikke, slik som det er nå. Jeg har ingenting å bygge noen fremtid på, ikke noe økonomisk fundament, annet enn det mannen min kan tilby.

Jeg bekymrer meg over muligheten av at jeg må være på attføring ytterligere 3 år, før de kan avgjøre hva slags stønader jeg skal ha, fordi jeg angivelig ikke har vært på "skikkelig" attføring disse 3 årene jeg har vært på attføring.

3 år til med usikkerhet, stadige sykemeldinger, søvnvansker, utslitthet, depresjoner, anspenthet, hodepine, diare, muskelsmerter osv. I det siste har jeg hatt en slags kjevespenninger også, jeg får noen slags "anfall" der jeg biter tenna hardt sammen.

Skal jeg gi meg, kanskje. Da vil jeg være tilbake til utgangspunktet, bare være hjemmeværende uten noen form for stønader eller hjelpetiltak. Det fungerte ikke så bra, det heller, men jeg hadde bedre helse da. Er redd for at de ødelegger meg helt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107171-bekymring-over-framtiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...