Gå til innhold

FU: Kunnde du vært sammen med ei/en fra Hells Angels ?

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=61632

Her sitter hele gjengen med 0 i inntekt og har millionvillaer og kule biler - alt tjent på kriminelle handlinger.

Her er jeg skikkelig forutinntatt - men jeg tror ingen av den gjengen der er uskyldig. Enten så er de med på det eller så vet de om det.

Så her dømmes man for hva de andre har gjort så klart.

Hva mener du?

Fortsetter under...

Sånn er det med storkriminelle. De har ofte 0 i skattbar inntekt dersom man sjekker ligninga deres (har prøvd med noen jeg vet er litt oppe i den kriminelle verdenen), mens de kjører rundt i satansk flotte biler, bor enda flottere, og er alltid rause med cognacspanderinga når man møter dem på byen.

Sånn er det med storkriminelle. De har ofte 0 i skattbar inntekt dersom man sjekker ligninga deres (har prøvd med noen jeg vet er litt oppe i den kriminelle verdenen), mens de kjører rundt i satansk flotte biler, bor enda flottere, og er alltid rause med cognacspanderinga når man møter dem på byen.

Er jo jævlig irriterende at de bare får fortsette - 'alle' vet jo at de er skurker men politiet får sjeldent noe på de.

Skal jeg bli hells angels medlem eller begynne med spritsmugling? Eller begge deler.

Annonse

Gjest Iznogood

Er jo jævlig irriterende at de bare får fortsette - 'alle' vet jo at de er skurker men politiet får sjeldent noe på de.

Skal jeg bli hells angels medlem eller begynne med spritsmugling? Eller begge deler.

Hvorfor skulle du dèt da?

Politiet vet det selvsagt de også, men alle kriminelle er ikke dumme, og de vet nok å sno seg unna lovens lange arm.

Er det ikke sånn når det gjelder det meste? De smarte lykkes mens de mindre smarte går under. Dette gjelder nok i de kriminelles verden også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...