Gå til innhold

Har noen tips mot cellulitter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg har brukt Vichy som jeg kjøper på apoteket. Maser huden din med en hampvott og skrubbekrem. Deretter bruker du krem spesielt beregnet for celulitter. Det går nok en tid før den virker. Du må nok gjør regning med å bruke iallefall to flasker før du ser forbedring.

Gjest Cellulitthateren

Perfect Slim fra Loreal er bra. Billig er den også.

Er den billig skal jeg jammen ta å prøve den(også). Det kan jo ikke skade.

Det erbare så irriterende med disse cellulittene. Jeg er vanlig slank også så jeg kan ikke slanke dem bort. Åhhh jeg blir så irritert;o)

Takk for svaret ditt

Gjest Cellulitthateren

Prøv å spør en mann om han vet hva cellulitter er og han ser ut som et spørsmålstegn. Det aller, aller meste av det du får kjøpt mot cellulitter er totalt virkningsløst og bortkastede penger.

Ja det er noe dritt når det blir reklamert for dyre kremer som er like effektive på cellulitter som spenol.

Annonse

Gjest Rusle

Er den billig skal jeg jammen ta å prøve den(også). Det kan jo ikke skade.

Det erbare så irriterende med disse cellulittene. Jeg er vanlig slank også så jeg kan ikke slanke dem bort. Åhhh jeg blir så irritert;o)

Takk for svaret ditt

Du skulle ha spurt før, Cubus hadde 30% på alle produkter fra Loreal. Så jeg betalte bare kr 101 ;o)

Gjest siv-katrin

Perfect Slim fra Loreal er bra. Billig er den også.

Har du merket effekt av denne altså? leste i Shape Up, tror jag det var, at denne kremen var veldig bra. Hm..Jag som trodde at bare de dyre kremene var bra. Mulig jeg bør prova denne.

Hvor lang tid før du så resultat?

Gjest Rusle

Har du merket effekt av denne altså? leste i Shape Up, tror jag det var, at denne kremen var veldig bra. Hm..Jag som trodde at bare de dyre kremene var bra. Mulig jeg bør prova denne.

Hvor lang tid før du så resultat?

Har brukt den en uke nå og ser allerede resultater. Det står på pakningen at man kan se forskjell etter 4 uker.

Har også lest(vet ikke hvor) at kremer kan virke forskjellig fra person til person.

• 11 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...