Kizza1365380506 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Å jeg mener det seriøst til deg. Du kan ikke svare på det jeg spurte om, det kan neppe din kjære heller, og bare DET er grunn god nok for meg til å sette dere i tvil. Vondt å høre sannheten? Har du lest innleggene under og over? Det virker ikke sånn for da hadde du ikke reagert på den måten du gjør. Virker på meg som du blir provosert bare fordi dette handler om carma! Vel??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg oppfattet ikke denne tråden som gøy. Hvis du ser noe som helst gøy her, så er jo saken enda verre. Du kan le av meg, det er greit, gjensidig sådan, men hva med hun det handler om. Ikke alle er like sterke. Du og din kjære er mer opptatt av å slenge dritt til meg, enn å prøve å lese hva jeg skriver. Går det ann sier jeg bare - to voksne mennesker, den ene godt over 30, og den andre mer enn voksen nok til å ha litt bedre vett. teskje: "Jeg oppfattet ikke denne tråden som gøy. Hvis du ser noe som helst gøy her, så er jo saken enda verre." Shandy... Det var du som skreiv at vi hadde det gøy i denne tråden: "Du og carma må gjerne sitte å le og ha det gøy på min bekostning." Svaret mitt: "Hadde vi enda hatt det gøy..." tyder at vi _overhodet_ ikkje synst dette er gøy. "Du kan le av meg, det er greit, gjensidig sådan, men hva med hun det handler om. Ikke alle er like sterke." Vi ler verken av deg eller nabodama, og det er sant at ikkje alle er like sterke. Det er jo nettopp det carma har prøvd å få deg til å forstå! "Du og din kjære er mer opptatt av å slenge dritt til meg, enn å prøve å lese hva jeg skriver." Vi har lest nok av det du skriv! I den grad du får dritt - så er det i retur for all dritten du har skrive først. Eg prøver så godt eg kan å ignorere deg, shandy, men eg berre MÅ seia frå når du er så inn i hampen urimeleg som du er. "Går det ann sier jeg bare - to voksne mennesker, den ene godt over 30, og den andre mer enn voksen nok til å ha litt bedre vett." I og med at du er enda eldre enn oss, så bør du gå i deg sjølv. *rister på hodet* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Her ser man ondskapen deres igjen. Men gjett hva, jeg bryr meg ikke. Du og carma må gjerne sitte å le og ha det gøy på min bekostning. Hvem som har hode på rett plass, skal jeg ikke diskutere med deg, jeg vet jo at du er sammen med carma, og dere passer perfekt sammen. Tenk om dere hadde brukt 20% av tiden til å ordne opp i det som bekymrer dere så voldsomt, istedenfor å sitte her å prøve å virke SÅ sympatiske. Fy faen - unnskyld, men jeg føler for å spy! Du ER tragisk ja shandy. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 teskje: "Jeg oppfattet ikke denne tråden som gøy. Hvis du ser noe som helst gøy her, så er jo saken enda verre." Shandy... Det var du som skreiv at vi hadde det gøy i denne tråden: "Du og carma må gjerne sitte å le og ha det gøy på min bekostning." Svaret mitt: "Hadde vi enda hatt det gøy..." tyder at vi _overhodet_ ikkje synst dette er gøy. "Du kan le av meg, det er greit, gjensidig sådan, men hva med hun det handler om. Ikke alle er like sterke." Vi ler verken av deg eller nabodama, og det er sant at ikkje alle er like sterke. Det er jo nettopp det carma har prøvd å få deg til å forstå! "Du og din kjære er mer opptatt av å slenge dritt til meg, enn å prøve å lese hva jeg skriver." Vi har lest nok av det du skriv! I den grad du får dritt - så er det i retur for all dritten du har skrive først. Eg prøver så godt eg kan å ignorere deg, shandy, men eg berre MÅ seia frå når du er så inn i hampen urimeleg som du er. "Går det ann sier jeg bare - to voksne mennesker, den ene godt over 30, og den andre mer enn voksen nok til å ha litt bedre vett." I og med at du er enda eldre enn oss, så bør du gå i deg sjølv. *rister på hodet* Teskje til deg også. Jeg sier: Du/dere kan le å ha det gøy på min bekostning. Jeg forsto hva dere hintet til, men det er greit. Jeg tåler det. Du sier om nabodamen at hun er et hespetre, som dere ikke vil komme i konflikt med. Jeg spør hvorfor? Tenker dere på ungenes beste, tar dere selvsagt en prat med henne, og ikke viker unna, eller kanskje gjør ting enda verre for ungene og henne. Jeg leser lenger ned. Da er de omtalt som de, vil dette si at det er en mann med i bildet. Faren, ny mann - hva med han isåfall? Jeg prøver bare å få dere til å forstå at ting ikke alltid er slik det ser ut som, OG vil man andres beste, så gjør man en innsats selv. DET er folkeskikk bassisten. Er denne dama ustabil og mishandler ungene, så bør hun og ungene selvsagt få hjelp, men kanskje det er nok at du/dere tar en prat med henne, og sammen prøver å finne ut hva som skal til. Jeg spør igjen: Hva er så farlig med det? Hva har dere å tape. Er det virkelig første skrittet å gå bakveien - er det hjelp. Får du/dere bedre samvittighet da. Kan dere lene dere henslengt på balkongen og nyte stillheten da. Etter det jeg leser, så er dette med hyling og skriking til ungene, noe som har vedvart - altså ikke noe som kom i går. Det vil med andre ord si, at dere har kjennskap til dama fra før. Eneste naboen er dere, javel, hjelp henne, istedenfor å kalle henne et hespetre. Hvordan kan dere kalle henne det forresten? Dere vil jo ikke gå inn å bli kjent med henne. Kan du svare ordentlig nå, eller må det være dritt på dritt igjen. Jeg tar deg ikke seriøst når du holder på sånn, og enda mindre carma som eksploderer. Det er et dårlig tegn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Teskje til deg også. Jeg sier: Du/dere kan le å ha det gøy på min bekostning. Jeg forsto hva dere hintet til, men det er greit. Jeg tåler det. Du sier om nabodamen at hun er et hespetre, som dere ikke vil komme i konflikt med. Jeg spør hvorfor? Tenker dere på ungenes beste, tar dere selvsagt en prat med henne, og ikke viker unna, eller kanskje gjør ting enda verre for ungene og henne. Jeg leser lenger ned. Da er de omtalt som de, vil dette si at det er en mann med i bildet. Faren, ny mann - hva med han isåfall? Jeg prøver bare å få dere til å forstå at ting ikke alltid er slik det ser ut som, OG vil man andres beste, så gjør man en innsats selv. DET er folkeskikk bassisten. Er denne dama ustabil og mishandler ungene, så bør hun og ungene selvsagt få hjelp, men kanskje det er nok at du/dere tar en prat med henne, og sammen prøver å finne ut hva som skal til. Jeg spør igjen: Hva er så farlig med det? Hva har dere å tape. Er det virkelig første skrittet å gå bakveien - er det hjelp. Får du/dere bedre samvittighet da. Kan dere lene dere henslengt på balkongen og nyte stillheten da. Etter det jeg leser, så er dette med hyling og skriking til ungene, noe som har vedvart - altså ikke noe som kom i går. Det vil med andre ord si, at dere har kjennskap til dama fra før. Eneste naboen er dere, javel, hjelp henne, istedenfor å kalle henne et hespetre. Hvordan kan dere kalle henne det forresten? Dere vil jo ikke gå inn å bli kjent med henne. Kan du svare ordentlig nå, eller må det være dritt på dritt igjen. Jeg tar deg ikke seriøst når du holder på sånn, og enda mindre carma som eksploderer. Det er et dårlig tegn. "Teskje til deg også. Jeg sier: Du/dere kan le å ha det gøy på min bekostning. Jeg forsto hva dere hintet til, men det er greit. Jeg tåler det." Eg aner ikkje kva du snakkar om. Kva var det vi hinta til? "Du sier om nabodamen at hun er et hespetre, som dere ikke vil komme i konflikt med. Jeg spør hvorfor?" Fordi ho går rundt heile dagen og vræler på ungane sine, og det verkar som at ho slår dei når dei ikkje vil leggja seg. Det er eit hespetre etter mi meining. "Tenker dere på ungenes beste, tar dere selvsagt en prat med henne, og ikke viker unna, eller kanskje gjør ting enda verre for ungene og henne." Dersom vi snakkar med henne og seier at vi trur ho slår ungane hennes og klagar på at ho går og hyler på ungane heile dagen, så trur eg neppe at ho vil ta det som eit kompliment frå ein nabo som såvidt har snakka 10 ord med henne. Vi flytta inn her for tre månader sidan. Vi vil heller ikkje leite etter blåmerke på ungane, men gjera det nest beste, nemleg å ta kontakt med dei som har greie på slikt; Barnevernet. "Jeg leser lenger ned. Da er de omtalt som de, vil dette si at det er en mann med i bildet. Faren, ny mann - hva med han isåfall? " Faren er på jobb. Ho er heime med ungane. Veit ikkje noko meir om nokre av dei. "Jeg prøver bare å få dere til å forstå at ting ikke alltid er slik det ser ut som, OG vil man andres beste, så gjør man en innsats selv. DET er folkeskikk bassisten." Og det er nettopp det vi er i ferd med å gjera, men vi ynskjer ikkje å ha noko med desse å gjera personleg, som svært mange andre i vår situasjon. "Er denne dama ustabil og mishandler ungene, så bør hun og ungene selvsagt få hjelp, men kanskje det er nok at du/dere tar en prat med henne, og sammen prøver å finne ut hva som skal til." Sjå svar over. Det er ikkje ein opsjon. I så fall måtte vi ha utveksla meir enn 10 ord før. "Jeg spør igjen: Hva er så farlig med det? Hva har dere å tape. Er det virkelig første skrittet å gå bakveien - er det hjelp. Får du/dere bedre samvittighet da. Kan dere lene dere henslengt på balkongen og nyte stillheten da." Det har ingenting med stillhet å gjera. Det er 50 andre ungar i nabolaget som bråkar slik ungar SKAL bråke. Naboen vår brøler imidlertid på ungane at dei ikkje får lov til å leike i sandkassa med dei andre ungane. "Etter det jeg leser, så er dette med hyling og skriking til ungene, noe som har vedvart - altså ikke noe som kom i går. Det vil med andre ord si, at dere har kjennskap til dama fra før." Vi har budd her i tre månader, shandy. Ho bur vegg i vegg. Vi kan ikkje unngå å høyra henne. "Eneste naboen er dere, javel, hjelp henne, istedenfor å kalle henne et hespetre. Hvordan kan dere kalle henne det forresten? Dere vil jo ikke gå inn å bli kjent med henne." Vi er ikkje einaste nabo. Dette er eit rekkehusområde. Så vidt eg veit har ingen andre av naboane særleg kontakt med henne. "Kan du svare ordentlig nå, eller må det være dritt på dritt igjen. Jeg tar deg ikke seriøst når du holder på sånn, og enda mindre carma som eksploderer. Det er et dårlig tegn." Får håpe du tar dette som eit ordentleg svar då, men du må skjøna at vi reagerer når du mistenkeleggjer både handlingane, tankane, fortida og motiva våre. Du går for langt, shandy. Du gjer alltid det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Grunnen til at jeg snakket om å vente er fordi øynene mine ikke _så_ at det skjedde. Men jeg satt noen få meter unna, bak en skjerm. Jeg syns bare det er en vanskelig sak å avgjøre helt alene. Takk for svar! Grunnen til at vi har fått ører, er at vi skal vite hva som skjer, selv om vi ikke kan SE det direkte:-) Jeg kan bare slutte meg til koret, Carma, og anbefale at du ringer barnevernet på mandag. Om ikke annet, så for å få råd. Kanskje er det noe du kan gjøre, eller kanskje det er ting du absolutt IKKE bør gjøre, som de kan tipse deg om? Jeg synes det er godt å se at du bryr deg, og du er ikke noe annerledes enn de fleste av oss, som kvier seg for å ta en åpen konfrontasjon med en nabo ang. barn og barneoppdragelse. Det er forståelig, men like fult tragisk og trist for de barna det gjelder. Til sist; jeg håper at du ikke sier til deg selv mange nok ganger i løpet av helgen at "det er jo ikke SIKKERT at hun slo...", i slik grad at du ender opp med å "tro" at det ikke skjedde. Lytt til magefølelsen din...den har som oftest rett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Grunnen til at vi har fått ører, er at vi skal vite hva som skjer, selv om vi ikke kan SE det direkte:-) Jeg kan bare slutte meg til koret, Carma, og anbefale at du ringer barnevernet på mandag. Om ikke annet, så for å få råd. Kanskje er det noe du kan gjøre, eller kanskje det er ting du absolutt IKKE bør gjøre, som de kan tipse deg om? Jeg synes det er godt å se at du bryr deg, og du er ikke noe annerledes enn de fleste av oss, som kvier seg for å ta en åpen konfrontasjon med en nabo ang. barn og barneoppdragelse. Det er forståelig, men like fult tragisk og trist for de barna det gjelder. Til sist; jeg håper at du ikke sier til deg selv mange nok ganger i løpet av helgen at "det er jo ikke SIKKERT at hun slo...", i slik grad at du ender opp med å "tro" at det ikke skjedde. Lytt til magefølelsen din...den har som oftest rett. Tusen takk for et utfyllende og fornuftig svar! Jeg bestemte meg i går for å ringe barnevernet på mandag - først og fremst for å forhøre meg om hva jeg bør gjøre. Men det gjorde godt å få bekreftet avgjørelsen min i det du skriver ) Også tusen takk for forståelse for at jeg ikke ønsker å ta saken i egne hender. Jeg føler at jeg ville tatt meg vann over hodet da, og det ville ikke hjulpet verken nabodama, ungene eller meg selv. Takk! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 "Teskje til deg også. Jeg sier: Du/dere kan le å ha det gøy på min bekostning. Jeg forsto hva dere hintet til, men det er greit. Jeg tåler det." Eg aner ikkje kva du snakkar om. Kva var det vi hinta til? "Du sier om nabodamen at hun er et hespetre, som dere ikke vil komme i konflikt med. Jeg spør hvorfor?" Fordi ho går rundt heile dagen og vræler på ungane sine, og det verkar som at ho slår dei når dei ikkje vil leggja seg. Det er eit hespetre etter mi meining. "Tenker dere på ungenes beste, tar dere selvsagt en prat med henne, og ikke viker unna, eller kanskje gjør ting enda verre for ungene og henne." Dersom vi snakkar med henne og seier at vi trur ho slår ungane hennes og klagar på at ho går og hyler på ungane heile dagen, så trur eg neppe at ho vil ta det som eit kompliment frå ein nabo som såvidt har snakka 10 ord med henne. Vi flytta inn her for tre månader sidan. Vi vil heller ikkje leite etter blåmerke på ungane, men gjera det nest beste, nemleg å ta kontakt med dei som har greie på slikt; Barnevernet. "Jeg leser lenger ned. Da er de omtalt som de, vil dette si at det er en mann med i bildet. Faren, ny mann - hva med han isåfall? " Faren er på jobb. Ho er heime med ungane. Veit ikkje noko meir om nokre av dei. "Jeg prøver bare å få dere til å forstå at ting ikke alltid er slik det ser ut som, OG vil man andres beste, så gjør man en innsats selv. DET er folkeskikk bassisten." Og det er nettopp det vi er i ferd med å gjera, men vi ynskjer ikkje å ha noko med desse å gjera personleg, som svært mange andre i vår situasjon. "Er denne dama ustabil og mishandler ungene, så bør hun og ungene selvsagt få hjelp, men kanskje det er nok at du/dere tar en prat med henne, og sammen prøver å finne ut hva som skal til." Sjå svar over. Det er ikkje ein opsjon. I så fall måtte vi ha utveksla meir enn 10 ord før. "Jeg spør igjen: Hva er så farlig med det? Hva har dere å tape. Er det virkelig første skrittet å gå bakveien - er det hjelp. Får du/dere bedre samvittighet da. Kan dere lene dere henslengt på balkongen og nyte stillheten da." Det har ingenting med stillhet å gjera. Det er 50 andre ungar i nabolaget som bråkar slik ungar SKAL bråke. Naboen vår brøler imidlertid på ungane at dei ikkje får lov til å leike i sandkassa med dei andre ungane. "Etter det jeg leser, så er dette med hyling og skriking til ungene, noe som har vedvart - altså ikke noe som kom i går. Det vil med andre ord si, at dere har kjennskap til dama fra før." Vi har budd her i tre månader, shandy. Ho bur vegg i vegg. Vi kan ikkje unngå å høyra henne. "Eneste naboen er dere, javel, hjelp henne, istedenfor å kalle henne et hespetre. Hvordan kan dere kalle henne det forresten? Dere vil jo ikke gå inn å bli kjent med henne." Vi er ikkje einaste nabo. Dette er eit rekkehusområde. Så vidt eg veit har ingen andre av naboane særleg kontakt med henne. "Kan du svare ordentlig nå, eller må det være dritt på dritt igjen. Jeg tar deg ikke seriøst når du holder på sånn, og enda mindre carma som eksploderer. Det er et dårlig tegn." Får håpe du tar dette som eit ordentleg svar då, men du må skjøna at vi reagerer når du mistenkeleggjer både handlingane, tankane, fortida og motiva våre. Du går for langt, shandy. Du gjer alltid det. Jeg går ikke for langt bassisten, jeg er realist. Og du kan prate/skrive så mye du vil, men dere har enda ikke svart på HVORFOR det er så farlig å innvolvere seg, annet enn at DERE ikke vil ha noe ubehag ved dette. Og igjen, hva skjuler dere siden dette er så drastisk? Jada det er lettest å kalle meg dum i hue, god bedring osv, det er deres varemerke, OG det gjelder ikke bare meg. Nedlatende holdning og latterliggjøring av dem som ikke har samme mening som dere. Tre måneder har dere bodd der, ti ord med kvinnen - er hun ikke fin nok for dere? Hva feiler det deg egentlig. Så kvikk til å dømme, uten å ha innsikt overhode, og ikke minst - IKKE ville ha det heller. Du kan riste på hodet, men det gjør jaggu jeg av deg/dere også. Få noe annet enn DOL og dere selv å tenke på, gjør i det minste noe positivt ut av å være kun dere to. Ikke bry dere opp i ting dere ikke vet nok om, og ikke vil ha nærmere kjennskap til. Gjør noe for ungene og kvinnen isteden, hvis dere vil dem vel. Hespetrestempel? Og det kun basert på 10 ord. Jaja sier jeg bare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg går ikke for langt bassisten, jeg er realist. Og du kan prate/skrive så mye du vil, men dere har enda ikke svart på HVORFOR det er så farlig å innvolvere seg, annet enn at DERE ikke vil ha noe ubehag ved dette. Og igjen, hva skjuler dere siden dette er så drastisk? Jada det er lettest å kalle meg dum i hue, god bedring osv, det er deres varemerke, OG det gjelder ikke bare meg. Nedlatende holdning og latterliggjøring av dem som ikke har samme mening som dere. Tre måneder har dere bodd der, ti ord med kvinnen - er hun ikke fin nok for dere? Hva feiler det deg egentlig. Så kvikk til å dømme, uten å ha innsikt overhode, og ikke minst - IKKE ville ha det heller. Du kan riste på hodet, men det gjør jaggu jeg av deg/dere også. Få noe annet enn DOL og dere selv å tenke på, gjør i det minste noe positivt ut av å være kun dere to. Ikke bry dere opp i ting dere ikke vet nok om, og ikke vil ha nærmere kjennskap til. Gjør noe for ungene og kvinnen isteden, hvis dere vil dem vel. Hespetrestempel? Og det kun basert på 10 ord. Jaja sier jeg bare. Leser du innleggene før du svarer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Har du lest innleggene under og over? Det virker ikke sånn for da hadde du ikke reagert på den måten du gjør. Virker på meg som du blir provosert bare fordi dette handler om carma! Vel??? Dette handler ikke om carma, hun vil helst ikke ha noe med dette å gjøre. Kun sitte å spille helgen på DOL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Dette handler ikke om carma, hun vil helst ikke ha noe med dette å gjøre. Kun sitte å spille helgen på DOL. Ja, det er derfor jeg ringer barnevernet for å gjøre noe med saken. - Bare for å være en helgen på DOL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Her ser man ondskapen deres igjen. Men gjett hva, jeg bryr meg ikke. Du og carma må gjerne sitte å le og ha det gøy på min bekostning. Hvem som har hode på rett plass, skal jeg ikke diskutere med deg, jeg vet jo at du er sammen med carma, og dere passer perfekt sammen. Tenk om dere hadde brukt 20% av tiden til å ordne opp i det som bekymrer dere så voldsomt, istedenfor å sitte her å prøve å virke SÅ sympatiske. Fy faen - unnskyld, men jeg føler for å spy! Husk å bøy deg forover før du spyr. Idiotinnleggene dine kan du spare deg for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Leser du innleggene før du svarer? Hei Carma, Det gjør vel neppe noen forskjell om hun gjør det eller ei! ;-) *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, det er derfor jeg ringer barnevernet for å gjøre noe med saken. - Bare for å være en helgen på DOL. Si meg en ting. Var det ikke rekkehus dere bodde i. Da må det vel ha vært flere som har lagt merke til denne damens oppførsel. Prater du/dere ikke med noen? Din samboer sier det er omkring 50 andre barn som leker samme sted som disse barna, (vanlig bråk) Disse barna har vel også foreldre med hørsel og syn? Hva med å forhøre deg med dem, istedenfor å bruke DOL som fasit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Hei Carma, Det gjør vel neppe noen forskjell om hun gjør det eller ei! ;-) *klem* Du har nok muligens rett i det.. hehe. Jeg er litt for godtroende, jeg ) *klems* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Dette er noe som fenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Husk å bøy deg forover før du spyr. Idiotinnleggene dine kan du spare deg for. Ja det var jo rette mann til å komme med slikt. Dols største kronidiot gjennom alle tider. Tror du JEG gidder å høre på deg? Over og ut! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Du har nok muligens rett i det.. hehe. Jeg er litt for godtroende, jeg ) *klems* Hei Carma, For øvrig: du har min FULLE støtte, uansett hva du velger. Du har stor respekt fordi du *bryr deg* (det er det viktigste) og fordi du er ærlig nok til å spørre folk om råd. Jeg har ikke leste hele tråden, men la merke til Kies innlegg under. Hun skriver mye fornuftig. Alt godt til deg. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tillevimsen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja det var jo rette mann til å komme med slikt. Dols største kronidiot gjennom alle tider. Tror du JEG gidder å høre på deg? Over og ut! Du høres ut som dols verste kjerring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Dette handler ikke om carma, hun vil helst ikke ha noe med dette å gjøre. Kun sitte å spille helgen på DOL. Jeg synes du gjorde det til å handle om carma jeg. Når du beskylder henne for så mange ting. Hun vil jo bare gjøre det som er riktig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107268-helvetes-nabokjerring-sl%C3%A5r-ungene/page/6/#findComment-629911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.