Gå til innhold

Dette gleder.SVAR I FORUMET

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest webmaster

Jeg har ikke fjernet annet enn innlegg om hacker/crack og warez-stoff her, så om det var snakk om noe slikt i ditt innlegg kan det være derfor. Slike innlegg er uønsket i dataforumet. Om det ikke var det, så vet jeg dessverre ikke hva som kan ha skjedd med ditt innlegg.

Gjest webmaster

Jeg har ikke fjernet annet enn innlegg om hacker/crack og warez-stoff her, så om det var snakk om noe slikt i ditt innlegg kan det være derfor. Slike innlegg er uønsket i dataforumet. Om det ikke var det, så vet jeg dessverre ikke hva som kan ha skjedd med ditt innlegg.

Kan du spesifisere litt nærmere hva du skal bruke den til, og i hvilken sammenheng (f.eks. hvilket språk hvis du skal skrive program med random-generering).

Random-generering...

Har aldri hørt om det.

Men jeg vil gjerne vite noe om det.

Håper jeg ikke behøver å være flau over ikke å vite noe om "random-generering".

Mvh.

Kan du spesifisere litt nærmere hva du skal bruke den til, og i hvilken sammenheng (f.eks. hvilket språk hvis du skal skrive program med random-generering).

Random-generering...

Har aldri hørt om det.

Mvh.

Random-generering...

Har aldri hørt om det.

Mvh.

Random=tilfeldig.

Program eller rutine som genererer en rekke av tilfeldige tall (eller bokstaver). Kan brukes f.eks. til å lage lotto-rekker.

Men en random-generator brukes også i hacking-sammenheng, noe som ble påpekt i ibm's forrige innlegg. Det var nok derfor det ble slettet.

Random=tilfeldig.

Program eller rutine som genererer en rekke av tilfeldige tall (eller bokstaver). Kan brukes f.eks. til å lage lotto-rekker.

Men en random-generator brukes også i hacking-sammenheng, noe som ble påpekt i ibm's forrige innlegg. Det var nok derfor det ble slettet.

Det der er som å slutte å selge plastkanner fordi noen brenner hjemme.... Randomgeneratoren var en excelsnutt og hva noen bruker den til må på en måte være deres sak... Skjønner ikke Webbis i denne saken. Hvis noen har laget noe selv som de ønsker å dele med seg, da må de vel få lov til det? Excel er et åpent program og det man kan lage i programmet burde man få lov å dele med seg.... sånn er det med den saken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...