Gå til innhold

Uten nick i dag - fortsettelse

Gjest fremdeles uten nick i dag også

Anbefalte innlegg

Gjest fremdeles uten nick i dag også

Hei igjen.

Det er meg som skrev innlegg i går som skriver igjen idag. Det er morgen. Gutten har lagt over, men dratt på jobb.

Han kom til meg ved midnatt, pratet litt og vi gikk og la oss. Nakne.

Alt dette gjør jeg for å skade meg selv. Og jeg klarte det virkelig.

Jeg hadde aldri møtt gutten før ( "fant" ham på internett ) men virket grei.

Han er eldre enn meg ( jeg er snart 21, han 26 ).

Likevel hadde vi sex når vi la oss. Jeg gråt inni meg.

Midt på natten våknet vi igjen, og denne gangen hadde vi sex, uten kondom! Jeg presiserte flere ganger at vi måtte ta kondom på, men han sa at han var flink til å beregne det. At jeg måtte slappe av. Han trakk seg ut før han kom, men likevel, en fryktelig følelse.

Og jeg kan jo teknisk sett være gravid.?

Senere på morningen våknet jeg av gråt. Han strøk meg og spurte hva som var galt. Jeg sa at jeg hadde hatt marertt, men at jeg ikke ville prate mer om det..

Jeg har enda en "avtale" i dag. Med en annen gutt jeg heller ikke har møtt før. Som skal overnatte her.

Men før det skal behandleren min ringe. Jeg vet ikke...

Jeg orker ikke dette livet mer! Det gjør så vondt alt sammen!! Men det er MIN feil!!

JEG som ikke gjorde noe når jeg var liten og når jeg var voksen!

...sliten...

Unnskyld for at jeg plager dere med mine tanker, følelser og opplevelser...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107303-uten-nick-i-dag-fortsettelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kartoffel

Det er så skummelt å svare på slikt, ikke vet jeg hva som har skjedd og ikke hvem du er.

Men be om hjelp! Du får ikke hjelp hvis du ikke ber om det!Avlys avtalen med han gutten, og be noen om hjelp!

Snakk med behandleren din og ikke hold noe tilbake. Hvis ikke behandler, eller venner kan hjelpe, så må det da finnes legevakt, krisesenter eller liknende som har noen du kan snakke med, og hjelpe deg gjennom de verste periodene.

Gjest uten nick i dag også

Det er så skummelt å svare på slikt, ikke vet jeg hva som har skjedd og ikke hvem du er.

Men be om hjelp! Du får ikke hjelp hvis du ikke ber om det!Avlys avtalen med han gutten, og be noen om hjelp!

Snakk med behandleren din og ikke hold noe tilbake. Hvis ikke behandler, eller venner kan hjelpe, så må det da finnes legevakt, krisesenter eller liknende som har noen du kan snakke med, og hjelpe deg gjennom de verste periodene.

Jeg tør ikke...

*gråter*

Jeg vet så inderlig godt at dette er galt. At dette vil sette meg tilbake i tid når det gjelder behandling.

Men jeg er så skamfull. INGEN ville trodd noe slikt om meg. INGEN!

Venter på at behandler skal ringe. Skal jeg si om stemmene i hodet som er dukket opp også?

Jeg orker ikke bli innlagt... Men samtidig orker jeg ikke livet...

Tusen takk for at du bryr deg og sender noen ord. De betyr mye for meg.

Gjest Kartoffel

Jeg tør ikke...

*gråter*

Jeg vet så inderlig godt at dette er galt. At dette vil sette meg tilbake i tid når det gjelder behandling.

Men jeg er så skamfull. INGEN ville trodd noe slikt om meg. INGEN!

Venter på at behandler skal ringe. Skal jeg si om stemmene i hodet som er dukket opp også?

Jeg orker ikke bli innlagt... Men samtidig orker jeg ikke livet...

Tusen takk for at du bryr deg og sender noen ord. De betyr mye for meg.

Tror det er fornuftig å fortelle alt til noen. Behandleren har sikkert en form for taushetsplikt.

Jeg tror dessuten du ville blitt overrasket om du visste hvor mange mennesker det er som bærer på hemligheter de ikke tør fortelle til noen. Noen er store og noen små, men felles er at vi skammer oss over dem.

Gjest uten nick i dag også

Tror det er fornuftig å fortelle alt til noen. Behandleren har sikkert en form for taushetsplikt.

Jeg tror dessuten du ville blitt overrasket om du visste hvor mange mennesker det er som bærer på hemligheter de ikke tør fortelle til noen. Noen er store og noen små, men felles er at vi skammer oss over dem.

Tusen takk for dine svar!

Jeg har pratet med behandleren min idag. Jeg fortalte henne om stemmene i hodet mitt. Men ikke at de sier at jeg må ha sex med noen, som en straff. Sa bare jeg hadde stemmer som fortalte meg vonde ting, og at jeg gjorde som de sa.

Men at jeg ikke ville fortelle mer.

Jeg har noen psykosemedisiner fra tidligere ( har aldri før vært psykotisk, men brukte de av andre grunner ) og hun ba meg ta dem . Men stemmene i hodet sier at i morgen kan jeg ta dem. Ikke før. Jeg har enda en natt foran meg. Og alt er planlagt.

Behandleren min skal ringe meg i morgen kveld. Hun mener at jeg kanskje kan være grensepsykotisk.

Og at en innleggelse kanskje må til. Men helst frivillig eller frivillig tvang.

Forskjellen fra gutten i går og i dag er at jeg har fortalt mer til ham som kommer i dag. Nå får jeg bare håpe at han er like snill som han virket som. Han sa han ville hjelpe meg, at vi ikke trengte å gjøre noenting.

Men stemmene i hodet mitt sier jeg må. For jeg får så vondt at det etterpå. Inni meg...

Jeg er sliten... fryktelig sliten...

Men tusen takk for tanker og ord.

uten nick i dag også

Gjest Kartoffel

Tusen takk for dine svar!

Jeg har pratet med behandleren min idag. Jeg fortalte henne om stemmene i hodet mitt. Men ikke at de sier at jeg må ha sex med noen, som en straff. Sa bare jeg hadde stemmer som fortalte meg vonde ting, og at jeg gjorde som de sa.

Men at jeg ikke ville fortelle mer.

Jeg har noen psykosemedisiner fra tidligere ( har aldri før vært psykotisk, men brukte de av andre grunner ) og hun ba meg ta dem . Men stemmene i hodet sier at i morgen kan jeg ta dem. Ikke før. Jeg har enda en natt foran meg. Og alt er planlagt.

Behandleren min skal ringe meg i morgen kveld. Hun mener at jeg kanskje kan være grensepsykotisk.

Og at en innleggelse kanskje må til. Men helst frivillig eller frivillig tvang.

Forskjellen fra gutten i går og i dag er at jeg har fortalt mer til ham som kommer i dag. Nå får jeg bare håpe at han er like snill som han virket som. Han sa han ville hjelpe meg, at vi ikke trengte å gjøre noenting.

Men stemmene i hodet mitt sier jeg må. For jeg får så vondt at det etterpå. Inni meg...

Jeg er sliten... fryktelig sliten...

Men tusen takk for tanker og ord.

uten nick i dag også

Vær for guds skyld forsiktig! Folk er ikke alltid slik de gir seg ut for å være, og særlig ikke på internett. Dessuten må du huske å passe deg for sykdommer!

Håper det går bra med deg.

Annonse

Hmmm...registrerer at du prøver å rettferdiggjøre det overgriper gjorde mot deg som barn ved å ta "bevisste" valg som voksen.

Hva gjør at du på denne måten beskytter overgriper?

Er det redsel - eller at overgriper den gangen var/er så¨nær deg at du ikke ønsker å vedkjenne deg at overgriper gjorde noe galt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...