isbe Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Begynte på p-pillen for 3 1/2 mnd siden og gått opp nesten 10 kg!! Mye av det er nok vann fordi jeg merker det godt på klokka og skoene at det er trangt, men hvordan går man ned i vekt når det er medisiner/p-pillen som har skylda? Jeg må ta en ektra sterk p-pille (mye hormoner) pga at jeg tar medisiner som påvirker balansen og reduserer effekten av vanlige p-piller. Har lyst til å fortsette med p-piller, men hvordan gjør jeg det samtidig som jeg hodler vekta der den skal være? RÅd og erfaringer mottaes med takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hvis du har mye vann i kroppen kan du kanskje prøve vanndrivende medikamenter eller te? Eller om du kan bytte medikament så du kan bruke en p-pille med mindre hormoner? OG selvfølgelig et godt kosthold + fysisk aktivitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Med vann skal vann fordrives Drikk mye vann. Kjærringrokk-te er også vanndrivende, men smaker desverre kjempevondt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.