Gjest hva gjør jeg feil? Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Prøver å gå ned noen kg,og har de siste to ukene inntatt 15ookcal pr.dag fordelt på 5måltider bestående av melk,knekkebrød,skinke,egg,fisk,smøreost,lettyoghurt,frukt og grønnsaker. Har ikke merket noen særlig endring på vekta enda(under 1kg),men merker at jeg begynner å bli så slapp,har ikke energi i kroppen,har stillesittende arbeid,men går/jogger 1mil hver dag. De siste dagene har jeg ikke hatt ork til å løpe i det hele tatt,har bare gått hele milen. Så det jeg lurer på er,lønner det seg å legge inn en spisedag en dag i uka for å få opp forbrenninga?Evt.hva/hvor mye kan jeg spise da? Ser jo ikke noen resultater heller,kan det være at 1500kcal er for mye,at jeg må senke enda mer? (er jente,162cm,70kg) Eller bør jeg bare være tålmodig,at det tar lang tid før resultatene kommer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tytte Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hei, jeg tror du spiser for lite jeg! øk til 1700 ihvertfall, kanskje 1800 og...du vil ikke gå ned om du spiser for lite...og det å løpe hevr dag er også litt for mye av det ene syns jeg..hva meg å trene litt styrke en dag??!! det er lurt, forbrenningen øker! Og husk stoor frokost!!! har litt dårlig tid akkurat nå, men skriv gjerne fler sp så kan jeg kanskje svare ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Sjekk blodprosent og jernlagre, med mindre du spiser mye mørkegrønne grønnsaker høres det ikke ut som om du får i deg særlig mye jern. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicia24 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Får du nok væske? Jeg har vært i lignende situasjon som deg, hvor jeg har vært på slanker'n og har følt meg skikkelig slapp. Orket ingenting. Jeg begynte å bli veldig bevisst på å få i meg mye veske. Begynte på drikke 2-3 liter hver dag (vann, kalorifri saft, te, osv..) Og merket at det gikk mye bedre etter det. Følte meg mye mer opplagt og orket å trene mye mer. Fikk rett og slett mer energi. Kroppen trenger også væske for å forbrenne fett. Nå gjør jeg klar en stor mugge med drikke og sette den i kjøleskapet før jeg legger meg. Så blir det kaldt og deilig dagen derpå. Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.