Gjest ei som ikke biter på så lett Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Et nokså nytt kosttilskudd som visstnok skal være svært fettforbrennende er på markedet. Og i dag leste jeg stor artikkel i Stavanger Aftenblad om produktet. Det inneholder visst artisjokk eller noe slikt, som skal virke veldig bra. Noen som har prøvd dette? Virket troverdig (men det gjør jo det meste...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spitzz Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Nå har jeg, siden jeg leste dette innlegget, sjekket både her og der om dette produktet. Til og med hos en lege-kompis av meg, og jeg har bare fått positive tilbakemeldinger. Produktet skal visstnok bryte ned fett, øke forbrenningen, være bra for kolesterolet etc etc. Ta deg et søk på nettet så finner du også masse info. Jeg tror dette kan fungere, ja. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicia24 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 På www.slankenett.no er det et artikkel om at 38 av 42 slankemidler blir annmeldt. Cypar er en av dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.