Gå til innhold

Hvordan hadde dere tolket dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Om svigerfamilie

Hva skal jeg tro om dette her?

Broren til samboeren min er veldig lett å prate med i likhet med "svigermor", "svigerfar" og resten av familien. Han har vært blid og lett å komme i kontakt med. Han er en veldig sosial person.

Det som har skjedd nå i siste tiden er at han ikke holder samme øyekontakten med meg lenger når vi er på besøk. Han virker litt fjern eller nesten flau av og til. Det har ikke skjedd noe spesielt mellom meg og han bortsett fra at etter et par besøk der både jeg klemte han godt og samboeren min(broren hans) klemte han. Det var første gangen vi hadde slik "kroppskontakt".

Er jeg innbildsk som tror at han kanskje føler noe for meg?

Æ syns dette ganske leit for jeg vil så gjerne ha et godt forhold til svigerfamilien.

E æ innbildsk? eller kan dere se grunner som kan være

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107353-hvordan-hadde-dere-tolket-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Om svigerfamilie

He-he, kanskje han går rundt og tror det samme om deg? :-)

Kanskje dette svirrer rundt i hodet hans:

"Gurimalla, dama til brutter'n er sikkert hypp på meg, sånn som hun klemte meg...best å unngå noe som kan oppmuntre henne til å tro noe!"

Huffa meg. Ja tenk hvis han tror det. Men jeg har jo vært akkurat som vanlig med han. Det hadde virket litt rart om jeg ikke klemte han ved de to anledningene mens samboeren min gjorde det. (det var i en litt spesiell sammenheng som jeg ikke kan forklare her).

Han er jo en voksen mann på 35 så han blir nok ikke så lett forelska. Men et eller annet er det han går og gnager på inne i det lille hodet sitt. Jeg mistrives ivertfall med slik ting er nå.

Får vel ta meg sammen og ikke være så innbildsk...

Gjest Humlepungen

He-he, kanskje han går rundt og tror det samme om deg? :-)

Kanskje dette svirrer rundt i hodet hans:

"Gurimalla, dama til brutter'n er sikkert hypp på meg, sånn som hun klemte meg...best å unngå noe som kan oppmuntre henne til å tro noe!"

*lol* Nå gjorde du sikkert situasjonen enda verre for henne. Slem du;o)

Huffa meg. Ja tenk hvis han tror det. Men jeg har jo vært akkurat som vanlig med han. Det hadde virket litt rart om jeg ikke klemte han ved de to anledningene mens samboeren min gjorde det. (det var i en litt spesiell sammenheng som jeg ikke kan forklare her).

Han er jo en voksen mann på 35 så han blir nok ikke så lett forelska. Men et eller annet er det han går og gnager på inne i det lille hodet sitt. Jeg mistrives ivertfall med slik ting er nå.

Får vel ta meg sammen og ikke være så innbildsk...

Jeg tror han er hypp på deg.

*lol* Nå gjorde du sikkert situasjonen enda verre for henne. Slem du;o)

Vel, hun SPURTE jo om andre kunne se andre grunner enn den ene hun kom opp med selv:-) Og det gjorde jeg ganske umiddelbart, og jeg så det som min borgerplikt å melde i fra om det! *he-he*

Annonse

Gjest Om svigerfamilie

Jeg tror han er hypp på deg.

Jeg lurer på kordan dette skal takles i så fall. Må prøve å ikke tenke så mye på det og oppføre meg vanlig. Det er jammen ikke lett dette her. Savner den lette praten. Du skulle sett sist vi treftes ( kun 30 minutters tid). Da stod han og sendte tekstmeldinger omtrent hele tiden og svarte kort på alt jeg sa. Ubehagelig. Håper det vil ordne seg. Har ingen anelse kordan æ skal takle det om han faktisk har fått følelser for meg. Da blir alt bare rart.

Gjest Humlepungen

Vel, hun SPURTE jo om andre kunne se andre grunner enn den ene hun kom opp med selv:-) Og det gjorde jeg ganske umiddelbart, og jeg så det som min borgerplikt å melde i fra om det! *he-he*

Jeg bare ser for meg det lett paniske utrykket hennes neste gang hun treffer han og har i tankene det du skrev til henne

*ler rusten hekselatter*

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...