Gjest GI / kalorier Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvis man skal ned i vekt,hvor mye har da GI å si i forhold til ant.kalorier man får i seg? Kan man f.eks innta flere kalorier hvis man holder seg til lav GI? (fordi mer kjøtt og proteiner øker forbrenningen mer enn sukkerholdige varer?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beautiful one Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Da jeg slanka meg, spiste jeg som jeg alltid har gjort, men reduserte kaloriinntaket noe (+ trente masse) Tenkte overhodet ikke over GI. Jeg gikk ned 5 kg på 6 uker, og har holdt vekta siden! (Dette er ett år siden). Jeg tror GI er oppskrytt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjukkebollen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 GI er veldig viktig for de som er veldig overvektige. Om du bare skal ned ca 5 kg, så tenk kalorier. Skal du ned 15 kg eller mer, tenk begge deler. Dvs. du kan ha i deg endel kalorier fra det riktige fettet - fiskefett, nøttefett osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.