Gjest GI / kalorier Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Hvis man skal ned i vekt,hvor mye har da GI å si i forhold til ant.kalorier man får i seg? Kan man f.eks innta flere kalorier hvis man holder seg til lav GI? (fordi mer kjøtt og proteiner øker forbrenningen mer enn sukkerholdige varer?) 0 Siter
Gjest Beautiful one Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Da jeg slanka meg, spiste jeg som jeg alltid har gjort, men reduserte kaloriinntaket noe (+ trente masse) Tenkte overhodet ikke over GI. Jeg gikk ned 5 kg på 6 uker, og har holdt vekta siden! (Dette er ett år siden). Jeg tror GI er oppskrytt. 0 Siter
Gjest tjukkebollen Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 GI er veldig viktig for de som er veldig overvektige. Om du bare skal ned ca 5 kg, så tenk kalorier. Skal du ned 15 kg eller mer, tenk begge deler. Dvs. du kan ha i deg endel kalorier fra det riktige fettet - fiskefett, nøttefett osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.