Gå til innhold

Snufs...katten min døde i dag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det innlegget der sier mer enn nok om deg også. Så takk for diskusjonen, den var alt annet enn givende, morsom eller underholdende.

Da har vi altså slått fast at bikkje uten bånd bør skytes fordi det er en lov som pålegger eierne å ha dem i bånd, samt at det er helt OK at løse katter klorer på biler, pisser frametter alle steder, terger på seg bikkjer i bånd, pisser og driter i sandkassa til små unger osv, fordi det ikke er en lov som pålegger eierne deres å ha noen som helst slags form for kontroll på dem.

Does it make sense?

Gjest papirtiger
Skrevet

Da har vi altså slått fast at bikkje uten bånd bør skytes fordi det er en lov som pålegger eierne å ha dem i bånd, samt at det er helt OK at løse katter klorer på biler, pisser frametter alle steder, terger på seg bikkjer i bånd, pisser og driter i sandkassa til små unger osv, fordi det ikke er en lov som pålegger eierne deres å ha noen som helst slags form for kontroll på dem.

Does it make sense?

Hvis du er en typiske hundeperson så blir jeg skremt.

Jeg er ikke overbegeistret for hunder, men hvis noen hadde skrevet et innlegg om at hunden deres hadde dødd, så hadde ikke jeg begynt å mase om hunder som biter barn eller pisser på trær. Bevares...

Katten min, som jeg var veldig glad i er død, jeg er IKKE interessert i å delta i en meningsløs diskusjon.

Skrevet

huff - jeg føler med deg.. det er så trist når man mister et kjæledyr:(

petter smart
Skrevet

Fordi det er en lov som sier det? Enkelt og greit.

For inntil 30 år siden var det ulovlig å være homofil i Norge. En kunne bli dømt og fengslet for det. Vil det si at det var rett? I mange land blir kvinner steinet eller drept på andre måter fordi de er blitt voldtatt (og dermed ikke er "rene" lenger), men det er jo loven så da er vel alt bra?

Hva med alle fuglene som DIN katt har drept gjennom årene? Hadde ikke de også følelser?

Du er utrolig egoistisk og jeg synes slett ikke synd på deg.

Hater katter som pisser overalt, driter overalt ++++ (se andre innlegg om dette).

petter smart
Skrevet

Jeg har absolutt ingen interesse av å diskutere med deg. Katten min ble drept, det gjør vondt.

Så ikke skriv et ord mer, jeg vil ikke høre.

Hva med de som eier hunden, har ikke de følelser for den? Men det driter vel du i, bare du får din hevn. Ikke bare er du egoistisk, du er umoden og hevngjerrig. Ikke klarer du å se sammenhenger heller.

Kanskje drittkatta di ertet hunden først, og bare fikk som fortjent.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hva med de som eier hunden, har ikke de følelser for den? Men det driter vel du i, bare du får din hevn. Ikke bare er du egoistisk, du er umoden og hevngjerrig. Ikke klarer du å se sammenhenger heller.

Kanskje drittkatta di ertet hunden først, og bare fikk som fortjent.

Du er ikke kanskje en idiot, du er en :)

Gjest CatePus
Skrevet

Stakkar! Det er helt grusomt å miste sine små pelsdotter! Jeg elsker både hunder og katter, men hunder SKAL være i bånd og katter skal gå løs!

Husker da jeg forsøkte å lære kattungen min å gå i bånd - det var et begredelig syn, så jeg innså ganske kjapt og katter er katter og hunder er hunder.

Du har min dypeste medfølelse!

Gjest papirtiger
Skrevet

Stakkar! Det er helt grusomt å miste sine små pelsdotter! Jeg elsker både hunder og katter, men hunder SKAL være i bånd og katter skal gå løs!

Husker da jeg forsøkte å lære kattungen min å gå i bånd - det var et begredelig syn, så jeg innså ganske kjapt og katter er katter og hunder er hunder.

Du har min dypeste medfølelse!

Takk.. Jeg fikk en telefon om at hunden var på kennel fortsatt. Hentes den ikke innen to dager blir den avlivet. Litt synd, men hvilken hundeeier er det som ikke merker at hunden er borte i flere dager. Ikke har den halsbånd heller. Uansvarlig.

Skrevet

Uff, så trist!! :o(

Du har fått mange sinte svar her, syns jeg... Det hjelper jo ikke særlig på din tristhet! Jeg føler med deg, og skjønner godt at du syns dette er fryktelig.

Pusene mine og jeg sender varme tanker og snute-nuss.

Gjest papirtiger
Skrevet

Uff, så trist!! :o(

Du har fått mange sinte svar her, syns jeg... Det hjelper jo ikke særlig på din tristhet! Jeg føler med deg, og skjønner godt at du syns dette er fryktelig.

Pusene mine og jeg sender varme tanker og snute-nuss.

Gi pusene en kos fra meg :) Jeg er litt overrasket over visse innlegg her ja. Jeg trodde ikke empati var en så sjelden egenskap.

Gjest CatePus
Skrevet

Takk.. Jeg fikk en telefon om at hunden var på kennel fortsatt. Hentes den ikke innen to dager blir den avlivet. Litt synd, men hvilken hundeeier er det som ikke merker at hunden er borte i flere dager. Ikke har den halsbånd heller. Uansvarlig.

Uff - det høres ut som om hunden har lidd/lider en tragisk skjebne også.

Dumme folk!!

Mine to pusekatter er ute og løper i sola, og da håper jeg inderlig at de ikke treffer på sinte hunder, stygge barn eller biler i høy fart...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Scenario:

Hunden eies av en 10 år gammel jente, og hun elsker den over alt på jord. Ville du hilse på henne etter at den er avlivet ? Ville det forandret ditt standpunkt ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...