Gå til innhold

Hvem skal gi meg omsorg...

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker så veldig at noen skal gi meg litt omtanke, litt trøst og litt ros..

Jeg jobber fullt, er et ja-menneske, strekker meg så langt jeg kan og enda litt lenger for å være snill og flink og for at alle jeg er glad i skal ha det bra.

Jeg har fire barn, to som er voksne og har flyttet ut og to som bor hjemme.Jeg har en senil far, som bor på sykehjem men som jeg har "ansvaret" for da mine søsken bor langt unna.Jeg har en enslig onkel som ikke har noen annen enn meg til å hjelpe seg da det trengs.Jeg føler at jeg bare øser av meg selv til jeg blir helt tom..Samtidig har jeg begynt å slite med tunge tanker fra barndommen.

Jeg har en mann som er flink til å ta i et tak hjemme men som aldri har hatt noen forståelse for mine følelser. Han har selv hatt en vanskelig barndom med en veldig dominerende mor.

Dette ble et veldig langt og sikkert veldig selvmedlidende innlegg, men jeg skulle bare ønske at noen ville tenke litt på meg også, spørre meg hvordan jeg har det innerst inne..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107579-hvem-skal-gi-meg-omsorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pomona

opplever mye av det samme som deg. Har hatt en tøff barndom med overgrep og "helsefarlige foreldre". Det er nå to måneder siden jeg hadde kontakt med mor og far. Jeg innser at jeg aldri kommer til å få omsorg av dem, så jeg må finne andre. Venner, svigerforeldre, svigerinner, arbeidskollegaer. Men det er ingen som vet hva du trenger før du gir beskjed har jeg erfart. Den største sorgen er nemlig den du ikke kan se. Si til de rundt deg at du trenger at de spør oppriktig hvordan du har det, og "tåler" å høre at du har det tøft. Håper du finner noen som kan gi deg omsorg.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...