Gå til innhold

Gutter som kommenterer jenters kropp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

7

• favn

3

• Mistera

2

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror ikke du skal ta det der så tungt.

Saken er nemlig den at forholdet mellom intelligens, folkeskikk og god sosialisering står i et direkte og motsatt proposjonalt forhold til f.eks. den type atferd du snakker om her.

Kort sagt, primitive og frastøtende menn er det bare å overse.

Gjest thunderlips

Saken er nemlig den at forholdet mellom intelligens, folkeskikk og god sosialisering står i et direkte og motsatt proposjonalt forhold til f.eks. den type atferd du snakker om her.

Er det lov å tenke visse tanker da?

Annonse

Har ikke opplevd å høre komentarer på den måten, og det er jo alltid gøy å se åssen det motsatte kjønnet reagerer når det nærmer seg sommeren og tiden for lite klær...

MEN jeg har derimot opplevd å gått på butikken og "tatt" to tiårige gutter i å diskutere i om jeg har silicon i puppene eller ikke!!! De pratet GANSKE høylytt for å si det slik, men jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å flire...

Gjest Humlepungen

Og det morsomste er at disse guttene selv ikke ser sine mindre muskuløse armer, flate og usprettne rumpe, manglende vaskebrett og kritthvite tynne bein!!!

Akkurat!!

De bør ta en lang titt på seg selv før de vil kritisere. Og om de har kritiske tanker bør de holde disse inne i hodet sitt.

Jeg kan jo tenke mitt jeg også om jeg ser en mann foran meg i rulletrappa med ræva hengende ut av buksa omtrent. Men jeg kommenterer det ikke. Jeg ser heller ikke stygt på han for jeg har ikke lyst til å såre noen på en slik måte.

Gjest Humlepungen

De fleste gutter er vant til å bli avvist av jenter. Enten det er ute på byen eller andre steder. Jenter er veldig kritiske og kravstore til gutter.

Dette er vel guttenes måte å ta igjen på.

Gutters måte å ta igjen på? Siden de har blitt avvist på byen??

Så jenter må begynne å legge seg flate for hver eneste gutt som legger an på dem på byen? Da slutter de å kommentere? Det argumentet ditt må du nok lenger ut på landet med. Forresten du må nok laaaangt ut i verdensrommet med den også.

Gjest Humlepungen

Jeg blir provosert av jenter som ikke skjønner at visse typer klær krever en viss type kropp.

Visse typer klær til visse typer kropper? Jaha? Så en overvektig person skal alltid gå forkledd som et stort telt for å spare deg for flesket sitt? Spare deg for kvalme?

Selvsagt må folk tenke over hva slags klær som passer til kroppene deres. Men ærlig talt. Selv om noen har dårlig smak når det gjelder mote etc... så skal de vel ikke få stygge kommentarer slengt etter seg på gata.

De som kommer med spydige kommentarer høyt er noen store idioter. Det er heller ikke bra når de kommer med såkallte "komplimenter" om pupper og lår.

Gjest Humlepungen

Enig med deg. Og forresten så tar jeg det ikke akkurat tungt slik at jeg blir lei meg av det(heldigvis), men jeg blir forbanna innimellom.

Et annet eksempel jeg opplevde: Jeg gikk for å handle matvarer og hadde på meg en helt vanlig, men ganske ettersittende topp. Jeg passerte 4-5 gutter som kunne se ut som de var mellom 17-22 år. Han ene glante så han holdt på å dåne og akkurat da jeg passerte benken der de satt sa han ene "åååhh sjekk de brøda til ho blonde". Det var bare så tåpelig/latterlig at jeg holdt på å spy.

Men vi får vel lære oss å overse det så godt vi kan. Men jeg synes at flere skulle tatt en "oppvask" inne i hodene sine når det gjaldt holdningene sine. Ingen bør slenge dritt til andre mennesker på den måten der, uansett om det er noe negativt eller positivt de vil si.

Annonse

Gjest Humlepungen

Har ikke opplevd å høre komentarer på den måten, og det er jo alltid gøy å se åssen det motsatte kjønnet reagerer når det nærmer seg sommeren og tiden for lite klær...

MEN jeg har derimot opplevd å gått på butikken og "tatt" to tiårige gutter i å diskutere i om jeg har silicon i puppene eller ikke!!! De pratet GANSKE høylytt for å si det slik, men jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å flire...

He he. To tiåringer altså? Ja de starter tidlig nå til dags;o)

Gjest Humlepungen

Man får ta de gleder man får her i livet.

Ja du får ta de gleder du har her i livet som du sa.

Små tomme hjerner... små gleder. Uff da følte du deg truffet der.

Hvorfor skal du glede deg på andres bekostning. Håper du ikke er av de som går ekstremt langt med kommentarer eller kanskje klyper noen i rompa? Jeg vet om ei som ble strøket på låret i bussen(ho hadde på seg miniskjørt). Ho ga fyren en albue rett i nesa så han fossblødde neseblod. Er du ikke redd for at det kan skje

med deg?

Gjest Humlepungen

Nei, jenter er nok ikke like flinke til å gi høylytte komplimenter, slik noen gutter gjør når de ser ei fin rompe eller flotte pupper.

Derimot er mange jenter veldig flinke til å stikke hodene sammen, fnise, peke og latterliggjøre...

Kommentarer av ulike slag er ikke bra, uansett om det er jenter eller gutter som lirer dem utav seg.

Gjest Humlepungen

Hehe, i dag så jeg en gammel mann med en rød klesklype i glidelåsen på buksa. Sikkert litt senil... *s*

Nei er det mulig! Det måtte ha vært et utrolig morsomt syn. Det er ikke så lett å holde seg fra å le av og til. Du skulle sett meg en gang jeg så at en liten hund tisset på leggen til en mann som stod med shorts på seg. Jeg lo så jeg holdt på å få krampe

Nei er det mulig! Det måtte ha vært et utrolig morsomt syn. Det er ikke så lett å holde seg fra å le av og til. Du skulle sett meg en gang jeg så at en liten hund tisset på leggen til en mann som stod med shorts på seg. Jeg lo så jeg holdt på å få krampe

Hehe, da hadde jeg ledd selv. :-D

Jeg klarte å holde meg, tenkte mer at jeg burde sagt ifra. Det stod noen fjortisjenter og fniste like ved.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...