Gå til innhold

FU: hvilken bilfarge har du og hva er finest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Vi har hvit bil, og er fullstendig klar over at den er tungsolgt..... Ingen vil ha den, selv om den er ganske OK.

Da vi kjøpte den i 1997, var den forholdsvis billig i forhold til andre, og vi fikk mye ekstrautstyr inkludert. Nå er vi på jakt etter en ny, men har problemer med å selge den.

Konklusjon: aldri mer hvit bil og sannsynligvis aldri mer Huyndai!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Da jeg bestilte ny leasingbil, visste jeg ikke om den var hvit, grå eller noe midt i mellom. Den viste seg å være hvit.

Min mor trodde jeg var gal som bestilte bil uten å vite fargen :-)

Men det var en lagerbil noen kroner billigere.

Gjest Italy

Jeg har ogspå sort bil. Det er den peneste fargen når bilen er nyvasket. Og den styggeste når bilen er skitten.

Den 'beste' fargen for å ha penest mulig bil uavhengig av vask og stell har for meg vært sølvgrå. Men det er også forskjell på sølvgrå farger. Selv hadde jeg en litt mørk sølvgrå tidligere som nesten aldri så skitten ut samme hvor møkkete den egentlig var. Sølvgrå farge som er helt identisk med blikkboksfargen synes jeg er stygt. Det må være innslag av litt varmt i den.

Gjest Stjernemor

Jeg har sett en slags lys isblå farge på en bil langs veien. Det var lekkert! Kommer selvfølgelig an på bilen også.

Ellers har jeg lagt merke til at Mercedes er det bilmerket som har lagt sin ære i å ha flest mulig stygge farger på bilene sine. At de får folk til å kjøpe alle de rare fargene. Men de har vel ikke noe valg skal de ha annet enn sort og sølv.

Hadde en stilig, knall rød bil en gang, lekker og sprek, stylet fra dekk til tak. Men det var i min grønne ungdom. Da var jeg slank og hadde langt, lyst hår også. Men det var bilen som fikk mest oppmerksomhet. *mimre*

Annonse

Gjest Nigeria

Små biler kan være fine i knallfarger. Liker særlig en knall blå farge som er på en del mindre Peugeot-modeller.

Større biler kler mer elegante farger. Sort, sølv metallic, mørke grønne, blå eller burgunder farger.

Noen biler kler også en slags gull metallic. Men det er ikke mange.

Vi har en sølvmetallic Audi og en hvit Chrysler Grand Voyager. At Voyageren er hvit tror jeg er av mindre betydning for salget...

Vår neste bil blir forøvrig en BMW lik den øverst på siden. Den skal være enten Montreal blau metallic (mørk blå), Biarritz blau metallic (blålilla, magisk farge) eller titansilver metallic. Yummi!

Da jeg bestilte ny leasingbil, visste jeg ikke om den var hvit, grå eller noe midt i mellom. Den viste seg å være hvit.

Min mor trodde jeg var gal som bestilte bil uten å vite fargen :-)

Men det var en lagerbil noen kroner billigere.

MIN mor syns vi er gale som ikke følger med på VM og sånt på ski....hehe- bare så for meg ansiktene på "slike" mødre :-)

Ulv I Faarikaal

MIN mor syns vi er gale som ikke følger med på VM og sånt på ski....hehe- bare så for meg ansiktene på "slike" mødre :-)

Min bror tror at jeg er gal som ikke ser på fotball, og når jeg sier at jeg ikke kan regla en gang, da tror han jeg ljuger. Men jeg kan ikke regla, bortsett fra at jeg vet ballen skal i nettet på riktig side da.

Min bror tror at jeg er gal som ikke ser på fotball, og når jeg sier at jeg ikke kan regla en gang, da tror han jeg ljuger. Men jeg kan ikke regla, bortsett fra at jeg vet ballen skal i nettet på riktig side da.

Hehe, du får si som gubben; "jeg vetta'fan hvem som sørvær engang" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...