Gå til innhold

Slett innlegg,haster


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Hvordan skulle et forfattersøk hjelpe i dette tilfellet?

Et forfattersøk ruller opp alle innlegg signert av et bestemt nick. Enkelt å finne ut _hvilke_ som bør slettes ved kjapp gjennomlesning - som her hvor det dreier seg om 10-12 innlegg.

Men dette må da du / dere vite? Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Et forfattersøk ruller opp alle innlegg signert av et bestemt nick. Enkelt å finne ut _hvilke_ som bør slettes ved kjapp gjennomlesning - som her hvor det dreier seg om 10-12 innlegg.

Men dette må da du / dere vite? Hm.

På det tidspunktet hvor oppfordringen om sletting ble postet, var ikke innlegget med henvisning til den omtalte nettsiden postet. Vi ble bedt om å se nærmere på en tråd, som på det tidspunktet ikke innholdt noe kritikkverdig etter vår oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det tidspunktet hvor oppfordringen om sletting ble postet, var ikke innlegget med henvisning til den omtalte nettsiden postet. Vi ble bedt om å se nærmere på en tråd, som på det tidspunktet ikke innholdt noe kritikkverdig etter vår oppfatning.

Javel.

Men du burde like fullt gjøre noe med kansellispråket ditt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Javel.

Men du burde like fullt gjøre noe med kansellispråket ditt ;-)

Hmmm... hva er det jeg har gjort galt nå da? Utdypning er nødvendig, dersom endring evt. skal kunne oppnås!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... hva er det jeg har gjort galt nå da? Utdypning er nødvendig, dersom endring evt. skal kunne oppnås!

synes webmaster gjør en god jobb,imidlertidig synes jeg mange er snare til å gi destruktive kritikker her inne.

har dere tenkt på at enkelt personer kanskje har det vanskelig,og kanskje kvier seg for å komme tilbake??

Jeg bare lurer altså,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes webmaster gjør en god jobb,imidlertidig synes jeg mange er snare til å gi destruktive kritikker her inne.

har dere tenkt på at enkelt personer kanskje har det vanskelig,og kanskje kvier seg for å komme tilbake??

Jeg bare lurer altså,

Syns uansett ikke at folk som gir destruktive "råd" på DOL har noe her å gjøre.

Man gir rett og slett ikke råd om hvordan man skal skade seg seg selv eller ta livet sitt til andre folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... hva er det jeg har gjort galt nå da? Utdypning er nødvendig, dersom endring evt. skal kunne oppnås!

Høyst ærede Webmaster, ogsaa kalt Kongen i Danmark.

Paa det naaværende tidspunkt har undertegnedes interesse, som maa sies aa peke hit det ene øyeblikk, dit det andre, men like fullt dypt nok, for en stakket stund, minsket betraktelig, slik at denne delikate sak, av allmenn interesse for dolere, store og smaa, det skal dog tilføyes med fynd, ikke lenger opptas i nevnte undertegnedes sinn slik at videre forføyninger, kommentarer o.a. osv. abc. ikke lenger føles nødsaget at utferdige.

Paa gjensyn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns uansett ikke at folk som gir destruktive "råd" på DOL har noe her å gjøre.

Man gir rett og slett ikke råd om hvordan man skal skade seg seg selv eller ta livet sitt til andre folk..

synes ikke mennesker som med hensikt sårer andre i sine innlegg har noe å gjøre her inne heller,jeg!

mennesker som slenger negative bemerkninger er det VERSTE jeg vet!

MED VENNELIG HILSEN,

Katrine Preeti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke mennesker som med hensikt sårer andre i sine innlegg har noe å gjøre her inne heller,jeg!

mennesker som slenger negative bemerkninger er det VERSTE jeg vet!

MED VENNELIG HILSEN,

Katrine Preeti

Har du inntrykk av at jeg med mine innlegg her har villet såre noen?

Det var ikke meningen i så fall.

Men jeg blir mektig provosert når jeg ser noen vil dra ned andre i gjørma når de sier at de har det vanskelig.

Støtte, god informasjon og veiledning til hvordan en kan få hjelp er fint å gi til en som har problemer.

Å opplyse om hvordan man skal gå fram for å få det verre er en ond handling.

Det betyr ikke at personen som står bak handlingen er ond. Men at vedkommende har egne problemer og er tankeløs kan være en forklaring.

Uansett er det ikke akseptabelt.

Hvis vedkommende i fremtiden kan komme med konstruktive innspill til lignende spørsmål vil hun få helt andre tilbakemeldinger enn det som nå er erfart.

En sparker ikke de som ligger nede. Uansett om en ligger nede selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du inntrykk av at jeg med mine innlegg her har villet såre noen?

Det var ikke meningen i så fall.

Men jeg blir mektig provosert når jeg ser noen vil dra ned andre i gjørma når de sier at de har det vanskelig.

Støtte, god informasjon og veiledning til hvordan en kan få hjelp er fint å gi til en som har problemer.

Å opplyse om hvordan man skal gå fram for å få det verre er en ond handling.

Det betyr ikke at personen som står bak handlingen er ond. Men at vedkommende har egne problemer og er tankeløs kan være en forklaring.

Uansett er det ikke akseptabelt.

Hvis vedkommende i fremtiden kan komme med konstruktive innspill til lignende spørsmål vil hun få helt andre tilbakemeldinger enn det som nå er erfart.

En sparker ikke de som ligger nede. Uansett om en ligger nede selv.

Jeg kan være enig i det,men jeg synes kanskje noen av meldingene som ble sendt til henne var litt vel overbærende.

Personlig tror jeg personen selv sliter litt (som du sier) og kanskje trenger forståelse i det hun skriver for istedenfor å bli møtt med kalde skuldre..

Greit nok at dette ikke er akseptabelt,men jeg synes heller ikke at det er riktig å dømme en person med tanke på at personen skrev ett eller to innlegg.

Jeg tror ikke du prøvde å såre henne med innleggene dine,det jeg mente var at det kanskje ville vært bedre å håntere dette "problemet" på en annen måte.

Håper ikke du blir sur eller irritert på meg nå,jeg vet at jeg ofte kan overreagere litt.

Det jeg misliker sterkest er å ha mistanke om at en person er blitt såret uten jeg har gjort noe for å sørge for at personen ikke har blitt såret.

Derfor følte jeg for å lufe mitt synspunkt på akkurat dette.

Jeg respekterer 100% at du sier fra i dette,men som sagt..kanskje kunne en annen måte være bedre for alle parter?

Hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyst ærede Webmaster, ogsaa kalt Kongen i Danmark.

Paa det naaværende tidspunkt har undertegnedes interesse, som maa sies aa peke hit det ene øyeblikk, dit det andre, men like fullt dypt nok, for en stakket stund, minsket betraktelig, slik at denne delikate sak, av allmenn interesse for dolere, store og smaa, det skal dog tilføyes med fynd, ikke lenger opptas i nevnte undertegnedes sinn slik at videre forføyninger, kommentarer o.a. osv. abc. ikke lenger føles nødsaget at utferdige.

Paa gjensyn :)

Knis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...