Gå til innhold

Indrefilet fra Rema 1000

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er brasiliansk, og det er omtrent det beste kjøttet som er å oppdrive. (Bortsett fra at det er frosset.)

Det er fra kyr som har gresset ute hele livet, og som er avlet frem for å smake godt (ikke gi masse melk).

Med vennlig hilsen

Stappet full av kunstige hormoner, det er da det blir mye kjøtt :(

Annonse

Sannsynlighvis er den bedre enn den du kjøper fra Gilde:-)

Denne handler ikke om filèen men Rema 1000....

Jeg kjøper aldri ufrossent kjøtt eller grønnsaker der...

Hvorfor; de gangene jeg har kjøpt grønnsaker og frukt der, er de ute av dato eller råtne før jeg kommer hjem det samme med kjøttet,det har blitt surt!!!

Dette har jeg opplevd opptil flere ganger, andre?

Jeg kjøper masse annet der, men aldri freskvarer, da de aldri er ferske!!!

En venninne av meg sa engang at dette var fordi de var en billigkjede og fikk B-sorterte ferskvarer.... Stemmer dette?

Noen som vet!

Hvorfor; de gangene jeg har kjøpt grønnsaker og frukt der, er de ute av dato eller råtne før jeg kommer hjem det samme med kjøttet,det har blitt surt!!!

En venninne av meg sa engang at dette var fordi de var en billigkjede og fikk B-sorterte ferskvarer.... Stemmer dette?

Noen som vet!

Mitt inntrykk er at frukt og grønnsaker fra rema blir utrolig fort dårlig. Kjøper heller sånt på coop mega, de er bra på sånt.

Annonse

Noen som vet!

Det varierer. Men jevnt over er rema verst på grønnsaker/frukt. Av og til glimter de til.

Holder meg mye til prix der (de ligger nærmest)

Kjøttet fra rema, både det frosne og ferske, har jeg aldri hatt problemer med, kjøper mye av det som er til halv pris som går ut samme dag, og har aldri opplevd det dårlig.

Har derimot kjøpt SLIMETE kjøtt fra prix flere ganger .. yak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...