Gjest lilla Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 er det virkelig farlig å gå med tamponger for lenge? bruker de ofte om natta hvis jeg ikke blør så mye.. takk for svar! 0 Siter
Tornerose Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 De skal brukes maks 8 timer, blør du mye bør du absolutt skifte oftere. Det er fort gjort å forsove seg, så du må nesten selv vurdere om du vil ta den risikoen. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 De skal brukes maks 8 timer, blør du mye bør du absolutt skifte oftere. Det er fort gjort å forsove seg, så du må nesten selv vurdere om du vil ta den risikoen. Er det ikke seks timer da...? 0 Siter
Tornerose Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Er det ikke seks timer da...? Det står åtte timer i den lille brosjyren til både OB, Tampax og Always Tamponger. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Det blir masse bakterier hvi du har den inne for lenge da.. hadde den der i 15 timer engang, for ehjg glemte den helt, men det gikk bra. men skifter hver femte time for å ungå infeksjoner og tampongsyken. Jeg bruker nattbind på natta for å la det "renne fritt". Blør nesten ikke noe på natta allikevel, bare de to første dagene. Tror det er lurt å bruke bind om natta.. Så det ikke er noe der inne 24 timer i døgnet. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Det står åtte timer i den lille brosjyren til både OB, Tampax og Always Tamponger. Ok. Da lærte jeg noe nytt i dag... *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.