Gå til innhold

Lokalpolitiker jobba som stripper, kan hun bli ordfører ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hvilket parti hun tilhører eller hvilket annet hun har tilhørt før, spiller ingen rolle, men bør en stripper bli ordfører ?

Det var en ungdomstabbe, dama er flink hun, og alle visste om det. Det var greit til avisene fikk tak i det.

Hvis man har vært stripper, hva er det i tilfelle som gjør henne uegnet ? Klarer du se bort fra ren moral her ?

La oss tenke oss at hun bare er blitt avbildet en gang i bikini, vil det diskvalifisere ? I tilfelle hvorfor ?

Har strippere lavere intelligens enn andre ? Damas utdannelse skal vi komme tilbake til.

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

37

• huufsa

4

• fresja

3

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest BareMegBare

Hvordan kan dette være en ungdomstabbe? Dama er 19 år.. Må man ikke være over 18 for å bli avbildet i slike blader? Altså betyr det at bildene er tatt for under et år siden. Tviler på at dama er blitt "omvendt" så fort.

Angela1365380318

Det hun gjor var fult lovlig og hun sier jo at hun angrer nå!

Som de sa på nyhetene, det finnes flere politikere som har sittet i fengsel, det hun gjor er ikke engang straffbart, så hvorfor bry seg.

Av alle dumme ting frp`ere har gjort før så er dette ingenting.

Ulv I Faarikaal

Hvordan kan dette være en ungdomstabbe? Dama er 19 år.. Må man ikke være over 18 for å bli avbildet i slike blader? Altså betyr det at bildene er tatt for under et år siden. Tviler på at dama er blitt "omvendt" så fort.

Mening om saken ?

Ulv I Faarikaal

Det hun gjor var fult lovlig og hun sier jo at hun angrer nå!

Som de sa på nyhetene, det finnes flere politikere som har sittet i fengsel, det hun gjor er ikke engang straffbart, så hvorfor bry seg.

Av alle dumme ting frp`ere har gjort før så er dette ingenting.

Partiet spiller ingen rolle.

Jeg mener det samme, massevis av lokalpolitikere har begått straffbare handlinger. Flere jeg vet om har 20 og 30 år gamle bilbrukstyverier og fyllekjøringer på samvittigheten, men det kunne da ikke falle meg inn å stille dem for retten en gang til nå. Lokalavisen ville aldri skrive om slike ting heller, det tror jeg ikke abonnentene ville like.

Å trekke fram slike saker snur seg mot de som tar det opp. Jeg lurer på HVORFOR de tar det opp, det kan ikke være for annet enn simpel ondsinnet sverting. Håper ingen svarer med samme mynt, og graver opp noe om andre medlemmer i andre partier som hevn, da dette ikke har noe i politikken å gjøre.

Et medlem i kommunestyret her har en alvorlig voldsdom og to påtaleunnlatelser på seg, alle vet det, men ingen skriver om det i avisen.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Like fullt en ungdomstabbe.

Det er sikkert mange andre ordførere som har gjort mye dumt i 18-årsalderen. Men det er glemt etter 20-40 år, når en oppnår ordføreralder.

En annen sak er at det er altfor ungt å bli ordfører når en er nitten. Hun blir det nok heller ikke, medmindre strippingen fører til at alle ungdommene og tullingene stemmer på henne......

Ulv I Faarikaal

Hadde hun vært 45 og dette var "ungdomssynder" hadde det vært greit.

Men dama er 19, hvordan er det da mulig å "angre på ungdomssynder"?

Forresten bør det at hun er 19 automatisk diskvalifisere henne fra ordførerposten.

>>Hadde hun vært 45 og dette var "ungdomssynder" hadde det vært greit.

Gjør det saken bedre at hun er 45 nå ? Gjort er gjort og kan ikke gjøres om.

>>Men dama er 19, hvordan er det da mulig å "angre på ungdomssynder"?

Det er en ungdommsynd, men dama er fremdeles ung.

>>Forresten bør det at hun er 19 automatisk diskvalifisere henne fra ordførerposten.

Hvorfor ?

Ulv I Faarikaal

Det er sikkert mange andre ordførere som har gjort mye dumt i 18-årsalderen. Men det er glemt etter 20-40 år, når en oppnår ordføreralder.

En annen sak er at det er altfor ungt å bli ordfører når en er nitten. Hun blir det nok heller ikke, medmindre strippingen fører til at alle ungdommene og tullingene stemmer på henne......

Nå er du inne på noe, i lokalpolitikken kan slikt utmerket godt skje. Det var et av poengene jeg var ute etter.

Nå får vi se om de lar henne trekke seg og om hun vil det selv, og om tullingene i bygda vil spille politikken et pek.

Gjest Big Mac

>>Hadde hun vært 45 og dette var "ungdomssynder" hadde det vært greit.

Gjør det saken bedre at hun er 45 nå ? Gjort er gjort og kan ikke gjøres om.

>>Men dama er 19, hvordan er det da mulig å "angre på ungdomssynder"?

Det er en ungdommsynd, men dama er fremdeles ung.

>>Forresten bør det at hun er 19 automatisk diskvalifisere henne fra ordførerposten.

Hvorfor ?

"Gjør det saken bedre at hun er 45 nå ? Gjort er gjort og kan ikke gjøres om."

På 25 år har du hvertfall muligheten til å utvikle deg som menneske. Hun her er ikke troverdig i sin anger. Det blir som når du på søndag angrer på at du drakk for mye på lørdag, og vitner kun om dårlig dømmekraft.

"Det er en ungdommsynd, men dama er fremdeles ung."

Det er ikke noe argument, bare kverulering.

"Hvorfor ? "

Umodenhet, manglende samfunnsforståelse.

Jeg synes forresten at partier som fremmer så åpenbart umodne og uskikkede ordførerkandidater også automatisk bør diskvalifiseres ved neste valg.

Ulv I Faarikaal

"Gjør det saken bedre at hun er 45 nå ? Gjort er gjort og kan ikke gjøres om."

På 25 år har du hvertfall muligheten til å utvikle deg som menneske. Hun her er ikke troverdig i sin anger. Det blir som når du på søndag angrer på at du drakk for mye på lørdag, og vitner kun om dårlig dømmekraft.

"Det er en ungdommsynd, men dama er fremdeles ung."

Det er ikke noe argument, bare kverulering.

"Hvorfor ? "

Umodenhet, manglende samfunnsforståelse.

Jeg synes forresten at partier som fremmer så åpenbart umodne og uskikkede ordførerkandidater også automatisk bør diskvalifiseres ved neste valg.

>>Jeg synes forresten at partier som fremmer så åpenbart umodne og uskikkede ordførerkandidater også automatisk bør diskvalifiseres ved neste valg.

Det virker litt udemokratisk og intolerant.

Hvem i et demokratisk samfunn skal diskvalifisere kandidater unntatt hun selv, partiet hennes og velgerne ved valget ? Avisene ? Lensmannen ? Presten ?

Velgerne kan velge henne uansett hva vi andre mener. De kan velge hvem de vil.

Hele kommunenorge er fulle av bygdetullinger i kommunestyrene, så hvis man skulle diskvalifisere på grunnlag av hvilket yrke man har, blir det tynt i rekkene. Stripper er et lovlig yrke.

Det blir opp til velgerne å velge.

Annonse

Ulv I Faarikaal

En 'ungdomstabbe' _ett_ år tilbake i tiden, hehe.

Hva skal vi med underholdning på teve når vi har Frp og tilhengerne deres?

Det skulle vært moro å henge ut halve kommunestyret her i bygda og få dem diskvalifisert. AP ville ligget meget tynt an :-)

Ulv I Faarikaal

hehe, så sant så sant :) Jeg tror partiet i høyeste grad har noe å si i denne saken.

Syns du f eks jeg skal henge ut de jeg vet om som er f eks tidligere straffet av våre lokalpolitikere ? Tilfeldigvis (og det er nok tilfeldig, siden de er normale mennesker) er ingen av dem i FrP !

Tror du lokalavisen vil ta det inn ?

Ulv I Faarikaal

Hvem skal være dommer og bestemme hvem som skal stille til valg ?

Hvis f eks en venstrepolitiker fikk bestemme ville h*n selvsagt diske alle på høyresiden, for hva skal vi med høyrepolitikk ? Den er jo menneskefientlig ?

Er det ikke absurd ?

Ikke rart det ikke er realistisk. Og vi får være sjeleglade at ingen kan begynne å diske demokratisk valgte.

Gjest papirtiger

Syns du f eks jeg skal henge ut de jeg vet om som er f eks tidligere straffet av våre lokalpolitikere ? Tilfeldigvis (og det er nok tilfeldig, siden de er normale mennesker) er ingen av dem i FrP !

Tror du lokalavisen vil ta det inn ?

Du kan jo prøve. Men ikke tro avisene er interessert i kjedelig ting. Grunnen til at FrP underholder oss i media er at det ofte er sex med i bildet.

Ulv I Faarikaal

Jeg snakker om arvesynden igjen, er det riktig at hun skal arve syndene til alle som har gjort noe galt i FrP ? Skal hun ikke ha noen sjanse fordi _andre_ har gjort ting ? Anders Lange r død, og godt er er det for mannen var en klovn. Men la han være død.

Eller i vår tid: er 6000 aktive lokalpolitikere i FrP ansvarlig for hva _en_ stripper, _en_ gammal tulling i Frogn og _en_ kåt jævel i Os finner på ? Hvis vi plusser på en som smugla 4 vinflasker på Svinesund, blir hele partiet ansvarlig for det ?

Hvis vi finner en stripper, en gammal tulling, en kåt jævel og en smugler i SV, skal vi da diskvalifisere SV? Det må da være likt for alle ? Finnes det ingen slike i SV, da er det ikke mennesker, og umennesker kan vi ikke ha på stortinget. Til og med KrF har mennesker som medlemmer, det har avisene fortalt oss, de er heller ikke delegert noen høy moral fra guden sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...