kanki Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 hei.jeg har et spørsmål jeg håper jeg kan få svar på...jeg er en jente på 17 år,og veier 55.5kg og er 1.70 høy.det syntes jeg er for lite og vil GJERNE legge på meg..men vet ikke hvordan?og hva kan jeg gjøre for å få opp matlysten?jeg spiser sånn passe,ikke for mye og ikke for lite..venter spent på deres svar=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flatbanker Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Beveg deg, og lag god og fristende mat når du har anledning. Muskler øker kroppsvekten, men også øker også den generelle forbrenningen. Litt avhengig av muskeltype vil du øke i volum når du trener. Av frukter er druer og bananer blant dem som gir mest kalorier, så kanskje du kunne spise det heller enn f.eks epler og appelsiner. Du er også fortsatt forholdsvis ung og kvinnens kropp er ikke helt ferdig utviklet før om et par år. Kanskje får du litt mer på kroppen på naturlig vis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.