Gå til innhold

hvordan legge på meg?

kanki

Anbefalte innlegg

hei.jeg har et spørsmål jeg håper jeg kan få svar på...jeg er en jente på 17 år,og veier 55.5kg og er 1.70 høy.det syntes jeg er for lite og vil GJERNE legge på meg..men vet ikke hvordan?og hva kan jeg gjøre for å få opp matlysten?jeg spiser sånn passe,ikke for mye og ikke for lite..venter spent på deres svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flatbanker

Beveg deg, og lag god og fristende mat når du har anledning. Muskler øker kroppsvekten, men også øker også den generelle forbrenningen. Litt avhengig av muskeltype vil du øke i volum når du trener. Av frukter er druer og bananer blant dem som gir mest kalorier, så kanskje du kunne spise det heller enn f.eks epler og appelsiner.

Du er også fortsatt forholdsvis ung og kvinnens kropp er ikke helt ferdig utviklet før om et par år. Kanskje får du litt mer på kroppen på naturlig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...