Gjest tilt Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Innlegget skrevet av Nils Håvard Dahl, psykiater i Psykiatri ?????? Står det på alle innleggene til NHD, finnes det psykiatere i noe annet enn psykiatri da, trodde det var elementært jeg 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Det som menes er at innlegget er skrevet av NHD, som er psykiater - og innlegget er skrevet i forum for Psykiatri... Mulig at formuleringene ikke er helt heldige, skal ta det opp med andre i redaksjonen. 0 Siter
carma Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Her hos meg står det bare "Nils Håvard Dahl, psykiater" - kanskje du glemte å ta på brillene...? 0 Siter
Singularity Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 "Innlegget skrevet av tilt i Åpent forum" Du mener altså at du er "tilt i Åpent Forum" ? ;-) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Det som menes er at innlegget er skrevet av NHD, som er psykiater - og innlegget er skrevet i forum for Psykiatri... Mulig at formuleringene ikke er helt heldige, skal ta det opp med andre i redaksjonen. Skjønte det, syntes bare det var morsomt ) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 "Innlegget skrevet av tilt i Åpent forum" Du mener altså at du er "tilt i Åpent Forum" ? ;-) Jepp, akkurat jeg er tilt både her og der jeg 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Her hos meg står det bare "Nils Håvard Dahl, psykiater" - kanskje du glemte å ta på brillene...? Kanskje du har glemt å se på rett plass da, serru :-))) 0 Siter
petter smart Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Jepp, akkurat jeg er tilt både her og der jeg Har det tilta helt for deg eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.