Gjest Pås Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg satte vekkerklokken på en halv time tidligere enn vanlig, og stod opp og trente en halv time før frokost! Jeg gikk litt og løp mest på tredemøllen. Så nå regner jeg med at det blir fart i sakene (fettforbrenningen..). Er det noen som har noen gode råd angående tredemølle? Hvor ofte kan jeg løpe uten å bli skadet? Jeg løper med aerobic-skoene mine, de har god demping. Er det "nok" å løpe/gå en halv time, eller må jeg holde på lengre? Hvor raskt kan jeg se resultater? (På vekten..) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Gratulerer med starten på et nytt og bedre liv:) (ikke at jeg fatter hvordan du klarer å stå opp en halvtime før om morgenen men..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Gratulerer med starten på et nytt og bedre liv:) (ikke at jeg fatter hvordan du klarer å stå opp en halvtime før om morgenen men..) Takk for svar, tigertroll! Fint at noen er imponert! Jeg er litt skuffet over at alle ekspertene her på forum ikke har svart meg, men skal prøve å ikke ta det personlig.. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.