Gå til innhold

Dagpenger-svangerskapspenger-feriepenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Cerina

Jeg var arbeidsledig, så ble jeg gravid, gikk over til svangerskapspenger og nå lurer jeg på om ikke jeg skulle fått feriepenger snart? Eller får man ikke feriepenger av svangerskapspengene når man fikk dagpenger før man ble gravid? Noen som vet eller har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108156-dagpenger-svangerskapspenger-feriepenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svangerskapspenger? Får man ikke det dersom man jobber på en arbeidsplass som kan utøve en risiko for graviditeten?

Og du var arbeidsledig? Eller mener du fødselspenger?

Uansett, de har kommet på konto til de fleste, ja.

Men du får vel bare feriepenger av ca 12 uker per stønadsperiode (eks per permisjon, per sykemelding etc).

Gjest Cerina

Svangerskapspenger? Får man ikke det dersom man jobber på en arbeidsplass som kan utøve en risiko for graviditeten?

Og du var arbeidsledig? Eller mener du fødselspenger?

Uansett, de har kommet på konto til de fleste, ja.

Men du får vel bare feriepenger av ca 12 uker per stønadsperiode (eks per permisjon, per sykemelding etc).

Hmmm...ja jeg mente fødselspenger! *rødme*

Jeg fikk fødselspenger selv om jeg ikke hadde jobb! Fikk fra trygdekontoret!

Har ikke fått noen feriepenger ennå så jeg får vel ringe trygdekontoret å høre hvordan det er...

Takk for svar! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...