Gjest Melony Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Har bestemt meg for å sende klagebrev til expert. Tenkte å legge ved det punktet i kjøpsloven som Rufsetufsa nevnte: "1. juli i fjor trådte den nye kjøpsloven i kraft. Dvs at hvis tingen din blir inne til reparasjon lenger enn 1 uke (tror jeg), har du krav på erstatningsprodukt i reparasjonstiden." Men hvor finner jeg den? Lette litt på nett, men fant ikke akkurat den delen. Vil i samme slengen takke for alle de sympatiske svarene jeg fikk. Det var overraskende mange som også hadde dårlige erfaringer med expert!! Spilleren skal jeg uansett ha før sommeren. Om jeg så må ta med meg fars kjetting til butikken og lenke meg fast i disken! 0 Siter
soleil Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 http://www.lovdata.no Gå på lover, så vis lover alfabetisk. Sjekk lov om forbrukerkjøp eller hva det heter. 0 Siter
Reg@l Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Gjør det samme som meg etter 2 reparasjoner, masse løfter og en masse pisspreik: Bank knytteneven i disken og brøl "Jeg går faen ikke ut av denna drittbutikken før dere har gitt meg en ny mobil eller helst pengene tilbake!" 0 Siter
ullá Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 http://www.lovdata.no/all/nl-20020621-034.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.