Gjest tcn Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 noen som vet om hvordan man stiller som vikar (før omsorgsarb? og evnt. likt som vernepl.?) og lønnsmessig i hjemmetjenesten (arb. med funksjonshemmede) når man har fullført 3 år på allmennlærer utdanningen? er ferdig neste år. fordi man kan vel gå inn i en stilling som miljøterapaut når man er ferdig? 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Du får ganske mye lavere lønn som miljøterapaut enn som lærer hvis ikke miljoterapauter har gått veldig mye opp i lønn siden sist jeg vurderte å søke slik jobb.. Ikke er feriene noe å skryte av heller. 0 Siter
Gjest tcn Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Du får ganske mye lavere lønn som miljøterapaut enn som lærer hvis ikke miljoterapauter har gått veldig mye opp i lønn siden sist jeg vurderte å søke slik jobb.. Ikke er feriene noe å skryte av heller. men hvordan stiller man som vikar etter tre fullførte år da? 0 Siter
soleil Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Jeg tror at bare de med 3årig utdannelse innen helse og sosial kan få lønn som miljøterapeut. Det vil si: vernepleier, barnevernspedagog, sosionom, ergoterapeut, sykepleier. Er ikke sikker på dette. Hvis man ikke kvalifiserer for miljøterapeut kalles stillingen miljøarbeider, og da tjener man en del mindre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.