Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akutt innfall av nysgjerrighet?

Neida, det er bilde av meg der, og jeg vet hvem de andre er. Jeg skulle bare sjekke at ikke håret mitt var blitt grått, og om jeg var like glatt i huden ennå. See?

:)

tigertrollet
Skrevet

Neida, det er bilde av meg der, og jeg vet hvem de andre er. Jeg skulle bare sjekke at ikke håret mitt var blitt grått, og om jeg var like glatt i huden ennå. See?

Jasså. Så det er bildene som lyver. Hmm. Nuvel, du har vel manipulerte ferdige bilder hvor rynkene dine er glatta ut, din luring.

Skrevet

Jasså. Så det er bildene som lyver. Hmm. Nuvel, du har vel manipulerte ferdige bilder hvor rynkene dine er glatta ut, din luring.

Ja, nå er faktisk bildebehandling en del av faget mitt, så muligheten er absolutt til stede. Jeg fjerner gjerne en kvise i panna for deg.... eller noe slikt

Skrevet

Ja, nå er faktisk bildebehandling en del av faget mitt, så muligheten er absolutt til stede. Jeg fjerner gjerne en kvise i panna for deg.... eller noe slikt

Hvor mange kilo kan du fjerne?

Bikinisesongen er snart her!

Skrevet

Hvor mange kilo kan du fjerne?

Bikinisesongen er snart her!

Jeg kan ta atskillige kilo :) Dobbelthaker, bilringer, lår... .alt :)

Skrevet

Jeg kan ta atskillige kilo :) Dobbelthaker, bilringer, lår... .alt :)

Fristende....

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Og meg - du fant vel meg?

Skrevet

Og meg - du fant vel meg?

Du så meget bra ut!

Skrevet

Du så meget bra ut!

Ja, jeg ble skarp og fin - brukte nylinsa.

Skrevet

Ja, jeg ble skarp og fin - brukte nylinsa.

Derfor de grå kom frem???

:op

Skrevet

Derfor de grå kom frem???

:op

Da har du sett på feil bilde;-) Det begynner å bli tynt der oppe skjønner du:-/ Jeg har foresten hjelm på hue, titt etter igjen!

Skrevet

Da har du sett på feil bilde;-) Det begynner å bli tynt der oppe skjønner du:-/ Jeg har foresten hjelm på hue, titt etter igjen!

Har ikke bilde av meg der, så kommer vel ikke inn for å se deg heller.. ;o(((

Skrevet

Har ikke bilde av meg der, så kommer vel ikke inn for å se deg heller.. ;o(((

Da gikk du nok glipp av noe - det er helt sikkert *knegg*

Skrevet

Da gikk du nok glipp av noe - det er helt sikkert *knegg*

He he.. Gjorde vist det..

Legg ut bildet på en link da vel..

;-)))

Skrevet

He he.. Gjorde vist det..

Legg ut bildet på en link da vel..

;-)))

Ok, nå er det gjort;-)

Skrevet

Ok, nå er det gjort;-)

Nei.. bare ha det for deg selv du... Sukk..

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...