Gå til innhold

Snylting på staten!

Anbefalte innlegg

Gjest veninne

Jeg har et vennepar som behynner å irritere meg, fordi de ikke gidder å jobbe.

Venninna mi har vært arb.ledig siden sommeren 2001, men i feb.2002 fikk hun en sønn, og gikk da over i permisjon (fra ledigheten?). Februar 2003 ble det ledighetstrygd igjen.

Samboeren hennes har vært arb.ledig siden sommeren 2002?

Hvor lenge kan de være arb.ledige og få ledighetstrygd?

Det er jo alt for lett, de prøver jo ikke å få jobb.

Og de klarer seg fint, til og med råd til å reise på ferie.

Irriterende....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108240-snylting-p%C3%A5-staten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest veninne

Med andre ord:du er sjalu!Klart de snylter ettersom det lønner seg.Men jeg hadde nok ikke hatt mot til og snylte selv,men det er sikkert forde jeg er for feig!

Jeg er da ikke sjalu, jeg liker ikke folk som snylter. Jeg blir aldri arbeids ledig, for det er ikke noe problem å få en (dritt)jobb om en går inn for det. Men jeg liker ikke å betale skatt, når skattepengene går til deres ferie!

Gjest Pricilla

Skjønner ikke at de gidder jeg! Er noe annet om man prøver og prøver, men ikke finner jobb. Eller ikke kan jobbe pga helsemessige årsaker. Men å bare være hjemme må da være gørr.. Hadde blitt rastløs og følt meg ubrukelig jeg!

Den sosiale nettverket man utvikler på en arbeidsplass er veldig viktig.. Men å ikke jobbe hvis man har muliget er latskap, og ikke minst frekt ovenfor alle oss andre som jobber og betaler masse skatt hvert år.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...