Gå til innhold

Butikkene stengte kl 1500 i dag....

Anbefalte innlegg

....la jeg merke til da jeg skulle ut å handle i stad. Dermed måtte jeg kjøpe mine livs dyreste pakke med bind, 45 kroner på 7-11. Jeg hadde mest lyst til å gi f'ern i hele binda, men det hadde kanskje vært dumt? Er det bare meg som har driti meg ut med tidelig butikkstenging i dag? "Heldigvis" skulle jeg ikke handle øl!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108241-butikkene-stengte-kl-1500-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kvitsymra

Bommet du også?

Det var nok mange som bommet i byen vår, for det var laaaang bilkø til byens eneste "butikk-kiosk". På bensinstasjonen endte vi med melk og egg. Vi prøver oss med pannekaker i morgen tidlig før vi skal spise middag på et hotell. (Svigers spanderer!) Og noe kjøtt fra fryseren på mandag.

Man lærer av sine feil, så neste år er vi nok litt mer forberedt på pinsedager, ja.

tigertrollet

Jeg skulle stoppe på et senter for å kjøpe bursdagsgave til mine foreldre som feiret i dag. Da jeg kom 15.15 og møtte stengte dører ble jeg rammet av panikk. Stengt?! Hva faen finner man på Statoil liksom som ikke avslører at man faktisk har vært på bensinstasjon og handlet gave?..Isj.

Jeg kjøpte et kort og sa at gaven stod hjemme. Dermed var dagens hvite løgn unnagjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...