Gå til innhold

Voksenbursdag og selskapsleker...

Anbefalte innlegg

Gjest snart tretti

Nå nærmer trettiårsdagen seg med stormskritt og den må selvsagt feires med gode venner. Men så var det det med selskapsleker da... Som den gode pedagog jeg er synes jeg at en hver tilstelling må ha et godt opplegg...men synes dere andre dødlige at selskapsleker er gøy?

Så for meg musikkonkuranse, spørrekonkuranse og evt noen andre leker.

Hva sier dolerne...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108270-voksenbursdag-og-selskapsleker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hater selskapsleker!

selskapsleker for voksne kan bli kjempemorsomt!

Ordentlig liv og røre og latter, og folk slapper mer av og eksponerer seg selv :)

...gjelder å finne en lek som passer de fleste...

Ikke for vanskelige, ikke for lette, noe underholdende, passe selvblottende og passe utfordrende...osv.

men så var det forslag til slike leker da??! *s*

Lykke til! Håper du finner på noe :)

Men har ikke noe forslag for øyeblikket!

Pappa Bjørn

Det kan være slitsomt i noen tilfeller, men også morsomt om det gjøres riktig.

Da vi var på julebord på jobben til kona var det svært mange som ikke kjente hverandre. Mange ansatte så hverandre sjelden siden noen var på tidlig, så er det et opphold før de kommer på senvakt. I tillegg var det derfor få ledagere som kjente hverandre.

Derfor delte de opp lag slik at de som ikke kjente hverandre kom sammen. Så fikk vi utdelt rekvisitter og oppgave. Alle fikk utdelt en pose med 1 eg, ispinner, ballonger, piperensere, papir, sysaker pluss endel andre fantasifulle saker. Målet var å bygge en emballasje/farkost for å slippe egget fra 4 meter uen at det knuset. Dertil skulle vi lage en markedskampanje for vårt produkt og et slagord. Vi fikk 1 time og beskjed av ledelsen om å forsyne oss med mye drikkevarer så samarbeidet kunne bli morsomt og konstruktivt.

Vi ble kjent med hverandre, vi fikk vridd hjernen litt og vi lo godt av alle bidragene. Dette var en ordentlig isbryter som vi hadde mye moro med.

Gjest Pricilla

Selskapsleker er gøy - til en viss grad! ; )

En "oppgave" som kan bli veldig morro er at du (eller helst kjæreste/venn) lager en bursdagssang om deg, men bamsefar i lia eller hva den heter som melodi - den er enkel å synge. Så deler dere opp sangen i setninger hulteribulter på arket, så skal gjestene sette sammen sangen sånn som de synes passer best, så må de fremføre etterpå. Del gjestene i grupper. Det kan bli ganske mange fine versjoner! Hvis du eller noen andre venner av deg er kreative og kan sette sammen en morsom sang.. : )

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...