Gjest sveket venninne Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg har stått i en bitter konflikt med sjefen på jobben. Jeg skal snart overføres til et annet arbeidssted innen kommunen. For to dager siden fikk jeg vite at det eksisterte skriftlige klager på meg, som jeg ikke har vist om og aldri tenkt meg. Da jeg fikk se dem viser det seg at den jævle kjerringen (unnskyld uttrykket om den mest ondskapsfulle sjefen som finnes), har skrevet et brev i mars og fått kollegaer som jeg jobbet sammen med for to og tre år siden til å skrive om meg. Dette sendte hun til personavdelingen i kommunen, som sendte det heldigvis tilbake og sa at det ikke holdt mål. Det var ingenting konkret bare synsing. Et av det verste var at av de to kollegaena var en venninne av meg, vi har ukentlig kontakt og var på kino sammen i slutten av mars etter at hun hadde skrevet brevet. Jeg sendte henne tekstmelding torsdag og konfronterte henne med at jeg hadde sett brevet. Hun ringte meg i dag og var ordentlig lei seg hadde aldri tenkt å ta knekken på meg osv. En annen kollega og felles venninne er så såret på mine vegne, og så ubeskrivelig skuffet på den andre. De har jobbet sammen i åresvis, og for meg er det vondt å bli årsak til at det vennskapet skal slutte. Jeg har vært sykemeldt de siste månedene på grunn av søvnproblemer, jeg har hatt mye private problemer og vært hardt presset de siste to årene og vært en del sykemeldt. Fagforeningen kommer til å reagere på mine vegne på den ubeskrivelige dumme måten å behandle ansatte på, og jeg fikk medhold i personalavdelingen og blir flyttet over til et annet sted. I det hele tatt kan jeg nå legge alt bak meg og starte på nytt snart. Jeg er bare så ubeskrivelig såret og skuffet over at det går an å være så feig og svak, og så kunne jeg vridd hodet på den jævla kjerringa som bruker denne feigheten. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om mennesker heretter, jeg har stort sett stolt på det gode. Det kan jeg ikke gjøre heretter. Jeg trodde også at sjefen var mer ryddig enn som så at hun ville bruke så smålige metoder, men det har vært en boomerang som treffer henne tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108275-sveket-av-en-venninne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysteria Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Trist når det blir slik.. Men du har funnet ut hvem som er venninnene dine og hvem du kan stole på.. Lykke til i den nye jobben.. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108275-sveket-av-en-venninne/#findComment-636698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Huff. Dette høres ut som noe so typisk kunne skjedd meg. Og når man lurer på hva som skjer kalles man paranoid. Det er jo ikke rart man blir paranoid etter å ha opplevd slike ting .. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108275-sveket-av-en-venninne/#findComment-636732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Som du selv sier så har slike handlinger en boomerangeffekt, det kommer alltid tilbake og rammer den som startet det. Jeg synes du skal se på dette (boomerangeffekten) som positivt og ta lærdom av det. Ikke stol hundre prosent på andre, men stol på at det gode vinner til slutt men det kan ta litt tid. Det høres kanskje naivt ut av meg men jeg vet faktisk hvordan du har det. Det er utrolig vanskelig å komme seg igjen etter noe sånt. Men du får en ny start på en ny arbeidsplass. Når det gjelder den kollegaen din så har du to valg. Enten å kutte henne helt ut, det er jo ikke en nær venninne. Eller du kan snakke ut med henne skikkelig og ta det som en erfaring for begge. Den andre kollegaen din skal du ikke tenke for mye på. Hun har selv ett valg og du bør prøve å godta det hun velger. Det er ikke ditt ansvar. Vi jenter tenker alt for mye. Det må vi slutte med. Jeg tror du vil se mye lysere på alt når du bare får begynt i ny jobb og lagt dette bak deg. Ikke dvel ved det. Lykke til.... ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108275-sveket-av-en-venninne/#findComment-636949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.