Gjest helgen Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Jeg var i butikken her om dagen og der var det en gutt på 4-5 år. Han ville absolutt ha en tyggispakke av mora si. Mora sa nei flere ganger, men gutten gav seg ikke. Til slutt brøler han ut i køen "Hvis jeg ikke får tyggis så sier jeg i barnehagen at du hadde tissen til pappa i munnen" 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Den ungen har virkelig skjønt trusselens verdi! Hahaha! 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Den ungen har virkelig skjønt trusselens verdi! Hahaha! Hva lærer en ikke som liten... Ha Ha. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Ja, du verden så sinna jeg ble. Jeg sa jo at han aldri skulle si det til noen... *sukker* Måtte han ende opp med mange hull i tennene... 0 Siter
spirito Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Er ikke dette en gammel vits da? Har hørt historien ørten ganger før ihvertfall ;-) 0 Siter
Gjest helgen Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Er ikke dette en gammel vits da? Har hørt historien ørten ganger før ihvertfall ;-) Mulig det er en vits. Kanskje han gutten har hørt den ? ikke vet jeg. Men det var iallefall det han sa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.