Gå til innhold

Hvordan hevne utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Raffine
Skrevet

Det er nettopp blitt slutt mellom venninna mi og typen. Han har tydeligvis truffet andre bak hennes rygg, og han har vært utro minst tre ganger i løpet av deres 2-årige forhold. Jeg mistenker ham for mange flere sidesprang. Det ble slutt i går.

Forrige natt var jeg på irc. Han tok tilfeldigvis kontakt, og han visste ikke at det var meg. Jeg fant ut at jeg ville teste ham litt, og chatta med ham som om jeg skulle vært hvem som helst. Etter ca. to minutter spurte han om jeg ville treffe ham. Han så for seg en kveld med middag, film og kosing. TO minutter! Han løy, og sa bla at det hadde vært slutt med dama i tre mnd.

I dag skulle "liksom-jeg" møte ham. Han troppet opp, og stod en halvtime og venta uten at noen dukka opp. Jeg og venninna mi kjørte fram og tilbake og så på den patetiske jævelen som sikkert hadde et knull i tankene. Måtte le godt da ja!

Jeg HATER utroskap, og måtte den fyren havne et varmt sted. Venninna mi er bare god og snill!

Det vi gjorde i dag var ganske uskyldig (og fjortisaktig, ok), men vi er klare for verre ting.Han fortjener å bli dritet så fullstendig ut, noen som har noen ekle forslag?

Gjest peacemaker
Skrevet

EN BLIR RASENDE når en hører dette, det er nok lettere å tenke på hevn enn å sette seg ned å deppe. STÅ PÅ.

Gjest Raffine
Skrevet

EN BLIR RASENDE når en hører dette, det er nok lettere å tenke på hevn enn å sette seg ned å deppe. STÅ PÅ.

Det verste er at jeg mistenker venninna mi for å tilgi ham etterhvert... Måtte det ALDRI skje. Han kommer garantert til å såre henne igjen. Jeg har hørt mange historier om ham fra tidligere forhold også. ÅÅÅÅ, jeg har lyst til å KNUSE noe!!

Skrevet

Er vanligvis ikke tilhenger av hevn, men denne fyren høres så latterlig kort ut at jeg gjerne skulle kommet med et superforslag.

Hvor gammel er han?

Gjest Raffine
Skrevet

Er vanligvis ikke tilhenger av hevn, men denne fyren høres så latterlig kort ut at jeg gjerne skulle kommet med et superforslag.

Hvor gammel er han?

Han er 22, men har hjerne som en 14-åring.

Gjest peacemaker
Skrevet

Det verste er at jeg mistenker venninna mi for å tilgi ham etterhvert... Måtte det ALDRI skje. Han kommer garantert til å såre henne igjen. Jeg har hørt mange historier om ham fra tidligere forhold også. ÅÅÅÅ, jeg har lyst til å KNUSE noe!!

Det beste er jo å kutte han fulstendig ut og så må hun finne seg en skikkelig type.

Det pleier å virke.

Skrevet

Han har vært utro. Javel. Det var slemt.

Han hadde lyst på et ligg. Javel. Det har vel de fleste gutter? Å juge på nettet gjør vel sikkert de fleste som er ute etter et knull.

Hevn har aldri ført noe bra med seg. Hjelp heller venninna di med å komme over ham, og overse ham.

Skrevet

Hvis han har hjerne som en 14-åring sier vel dette litt om venninna di som har vært sammen med han i 2 år?...dessuten sier det vel litt om deg som har tilbakestående venner også?

Men utroskap er jo alltid stusselig...

Gjest togli
Skrevet

Dra hjem til han på besøk. Når han (forhåpentligvis?) går ut av stua for en stund, syr du fast ei reke bak på gardina hans. Tipper han blir rimelig sprø etter en uke eller to ;o)

Bedre (og mer voksent?) med en slik hevn enn å evt. latterliggjøre ham foran mange andre mennesker..

Gjest Raffine
Skrevet

Hvis han har hjerne som en 14-åring sier vel dette litt om venninna di som har vært sammen med han i 2 år?...dessuten sier det vel litt om deg som har tilbakestående venner også?

Men utroskap er jo alltid stusselig...

Venninna mi er ikke tilbakestående, hun har bare vært maks uheldig. Han har vært veldig flink til å skjule sine sidesprang. Jeg kjenner ham egentlig ikke, men ut ifra at han har vært utro minst tre ganger, så setter jeg spørsmålstegn til hjernen hans. Samtidig har han psykopatiske trekk, og har hatt utrolig mye makt over venninna mi. Et slikt forhold er vanskelig å komme ut av.

I stedetfor å komme med slike unyanserte svar, bør du alltid huske på at en sak har mange aspekter.

Gjest Digresjon
Skrevet

Venninna mi er ikke tilbakestående, hun har bare vært maks uheldig. Han har vært veldig flink til å skjule sine sidesprang. Jeg kjenner ham egentlig ikke, men ut ifra at han har vært utro minst tre ganger, så setter jeg spørsmålstegn til hjernen hans. Samtidig har han psykopatiske trekk, og har hatt utrolig mye makt over venninna mi. Et slikt forhold er vanskelig å komme ut av.

I stedetfor å komme med slike unyanserte svar, bør du alltid huske på at en sak har mange aspekter.

Skal man tro dere damer så er alle menn før eller senere psykopater.

Skrevet

Vel, med den åndsløse opptredenen deres kunne vel enhver mann bli fristet til søke lykken andre steder.

Kizza1365380506
Skrevet

Det der var nå forsåvidt greit å gjøre men det bør være nok nå synes jeg. Det er greit at hevnen kan være søt men den kan fort ta overhånd. Slutt mens leken er god.

Mvh

Skrevet

Det dummeste hun / dere gjør er å vise fyren at hun / dere er engasjert i hans ve og vel. Da bekrefter jenta at hun er opptatt av ham.

Det smarteste hun kan gjøre er å vise at hun har det superflott uten ham. Ignorere kreket med andre ord. Til hjelp kan hun kanskje alliere seg med en kar som kan agere smektende flørt på byen noen kvelder. Et lite rykte om ny kjæreste, kanskje...

Skrevet

Den beste hevnen sånn sett er vel å vise at man har det bra uten han.

Sånn utenom det så har jo ikke dere noe med hva han gjør nå lenger da. Om han vil knulle rundt med gud og Hermann så er det hans sak nå som han er fri og frank.

Det var rimelig uskyldig det dere gjorde, men kanskje på tide å slutte mens leken er god..?

Gjest thunderlips
Skrevet

hevn kan ikke akkurat sies å være veldig konstruktivt, men i visse tilfeller kan det være akkurat det som skal til for å få grumset ut av systemet. Dessuten, mulig jeg er et lite menneske, men det er lov å godte seg når enkelte som virkelig fortjener det får så det monner.

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Du skriver at "det nettopp har blitt slutt med venninna de og typen hennes".

Hvorfor skal han ikke da fritt kunne sjekke opp kvinnfolk på irc? Og hvem er du til å dømme han fordi han drar en hvit løgn om når forholdet med din venninne ble slutt?

Han er vært utro, det er ille, og det resulterte i at forholdet ble slutt. Greit nok, sånn bør det være, men hvem er dere til å kødde med han nå?

Du sier nedenfor her at han har en hjerne som en 14 åring. Vel... Dette sier vel egentlig mest om din venninne som faktisk var sammen med han.

Din og hennes oppførsel i forhold til det dere gjorde når du møtte han på irc sier uansett så mye om deg og henne at jeg selv uten å ane noe om fyren forstår godt at han knulla andre.

Gjest Raffine
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Du skriver at "det nettopp har blitt slutt med venninna de og typen hennes".

Hvorfor skal han ikke da fritt kunne sjekke opp kvinnfolk på irc? Og hvem er du til å dømme han fordi han drar en hvit løgn om når forholdet med din venninne ble slutt?

Han er vært utro, det er ille, og det resulterte i at forholdet ble slutt. Greit nok, sånn bør det være, men hvem er dere til å kødde med han nå?

Du sier nedenfor her at han har en hjerne som en 14 åring. Vel... Dette sier vel egentlig mest om din venninne som faktisk var sammen med han.

Din og hennes oppførsel i forhold til det dere gjorde når du møtte han på irc sier uansett så mye om deg og henne at jeg selv uten å ane noe om fyren forstår godt at han knulla andre.

Du ser ikke problemet siden det nettopp ble slutt mellom dem. Det ble slutt samme dag! Hvor vanlig er det å finne seg ny dame samme dagen det ble slutt med dama gjennom 2 1/2 år? Han poengterte gjennom irc at det var et langvarig forhold han var ute etter...!

Du skriver: "Hvorfor skal han ikke da fritt kunne sjekke opp kvinnfolk på irc?"

Det kan han gjøre så mye han vil, men poenget er jo at han har holdt på slik som dette mens de var sammen også. Dette har jeg god belegg for å si! De damene han lå med, hadde han truffet nettopp på irc.

"Han er vært utro, det er ille, og det resulterte i at forholdet ble slutt. Greit nok, sånn bør det være, men hvem er dere til å kødde med han nå?"

Jeg mener at ALLE utro menn bør brenne i helvete, og gjennomgå så mye faenskap som overhodet mulig. Han har køddet med henne i 2 1/2 år, og jeg synes ikke han bare kan slå opp med henne og leve videre som om han ikke har gjort noe galt.

"Du sier nedenfor her at han har en hjerne som en 14 åring. Vel... Dette sier vel egentlig mest om din venninne som faktisk var sammen med han."

Ja, det er godt mulig det. Hun er kanskje en smule naiv, og har et stort behov for kjærlighet og omsorg. Jeg er litt oppgitt over henne, for jeg har en mistanke om at hun kan komme til å løpe tilbake til ham.

Til slutt, SDD, var virkelig den lille spøken vår så ille? Jo, fjortisaktig og barnslig, men like fullt fortjent! Vi fikk dermed også anledning til å få ham ut av huset sitt, slik at hun kunne hente noen meget personlige bilder (som han truet med å legge ut på nettet!).

Huff, jeg blir smårar av dette selv. Men skjønner kanskje at det beste jeg kan gjøre nå er å støtte venninna mi og få henne til å komme over den jævelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...