Gjest sissiii Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har nett opp våknet opp til blå-mandag,eller søndag etter den begredelige lands-kampen igår. og jeg som stressa livet av meg for å få se den!!!! Kan noen si meg hvorfor norges berømte utenlands-spisser og andre proffer blir til mælende kne-høner på landslaget? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108298-sjokkskadet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Grunnen til det er at norges spillere i utgangspunktet, altså på den tiden når Drillo ble landslagssjef, var for dårlige til å kunne "spille fotball" og vinne, mot de beste nasjonene. Derfor fant Drillo opp den geniale langpasningen på denne tiden, og baserte spillet til Norge rundt denne lange ballen. Dette fungerte, og Drillos lag ble en suksess. Etter hvert har likevel norske spillere utviklet seg kraftig. De briefer på noen av verdens beste lag, i verdens beste ligaer, og de spiller ukentlig mot noen av verdens beste spillere. Dette har selvsagt medført at mange norske spillere har blitt svært gode fotballspillere, i motsetning til hva de var når Drillo tok over landslaget. Til tross for dette så er det fortsatt langpasningen som gjelder. Norske spillere får ikke lov til å "spille fotball" på landslaget, i hvert fall ikke på bakken. Ballen skal være i lufta så mye som mulig av disse 90 minuttene kampen pågår, noe som er opphavet til kritikken av Semb. Mange, meg selv inkludert, mener at mannen burde la gutta spille fotball. Ikke tennis. Resultatet er uansett at fotballkampene blir jævla dårlige kamper for nøytrale tilskuere, og selv vi norske fotballfansene kan rett og slett ikke annet enn å innrømme at kampene Norge spiller ofte er elendige. Enkelte unntak finnes selvsagt, f.eks. i fjor på Ullevål, mot nettopp Danmark. Men den kvelden så spilte Norge fotball, i motsetning til i går hvor få av de norske spillerne lyktes i sitt tennisspill. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108298-sjokkskadet/#findComment-636924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.