Gå til innhold

Det har dere ikke tenkt på.............

Gjest jente so ikke spiser peanutter ute

Anbefalte innlegg

Gjest jente so ikke spiser peanutter ute

Veldig, veldig mange mannfolk vansker ikke hendene sine etter å ha vært på do.

På mange resturanter og puber selger de peanutter i skåler eller på glass. Disse forsyner jo alle rundt bordet seg av.

Så etter at mannfolka har vært på wc, så putter de utpissa fingre oppi denne skåla. FY. F.........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108305-det-har-dere-ikke-tenkt-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med når du er på vorspiel hos venner? Eller på nachpiel? Eller i bursdag, eller en annen fest? Til jul?

Du rører vel aldri peanøtter, potetgull, posesjokolade e.l. der heller, da? :-o

Du får passe på å alltid ha med deg en privat porsjon med snacks bare til deg ;o)

Hva med når du er på vorspiel hos venner? Eller på nachpiel? Eller i bursdag, eller en annen fest? Til jul?

Du rører vel aldri peanøtter, potetgull, posesjokolade e.l. der heller, da? :-o

Du får passe på å alltid ha med deg en privat porsjon med snacks bare til deg ;o)

Tror du man kan bli gravid også? Kan jo være at han gjør noe mer enn bare å gå på do liksom??

*undrer*

Tror du man kan bli gravid også? Kan jo være at han gjør noe mer enn bare å gå på do liksom??

*undrer*

Ja, det er jeg helt sikker på at er veldig vanlig! De spruter på hendene som de etterpå putter i skåla! Så tar du deg en liten peanøtt, og *VIPS* - så sitter du der med trillinger! :-o

Ja, det er jeg helt sikker på at er veldig vanlig! De spruter på hendene som de etterpå putter i skåla! Så tar du deg en liten peanøtt, og *VIPS* - så sitter du der med trillinger! :-o

Også det har jeg hørt - at hvis man spiser chillinøtter er det større sjanse for at man får gutter.

Annonse

Angela1365380318

Ja det har jeg alltid visst. De har blitt tatt prøver av slike skåler og de fant det mest utrolige der.

Men de største bakteriebombene for tiden er faktisk på kontorer, tastaturer, mus, telefon, dørhåndtak ol. Leste for et par dager siden at de fant flere bakterier på et tastatur en på et toalett!

Annonse

Ha-vanskelig

Hei,

Jeg tror med en normal hygiene og sundt folkevett vil det ordne seg for deg. Hvis du føler at slike tanker blir vanskelige, bør du oppsøke din fastlege...tvangstanker kan behandles.

Videre er jeg redd du ikke vil nå langt her på DOL ang. spørsmål om hygiene. Flertallet her ser ut til å sette det anale/rectale i sentrum, bla når det gjelder seksuelle preferanse. Personlig synes jeg det er mer betenkelig enn peanøtter på en bardisk (hygienisk sett, i denne sammenheng).

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Hei,

Jeg tror med en normal hygiene og sundt folkevett vil det ordne seg for deg. Hvis du føler at slike tanker blir vanskelige, bør du oppsøke din fastlege...tvangstanker kan behandles.

Videre er jeg redd du ikke vil nå langt her på DOL ang. spørsmål om hygiene. Flertallet her ser ut til å sette det anale/rectale i sentrum, bla når det gjelder seksuelle preferanse. Personlig synes jeg det er mer betenkelig enn peanøtter på en bardisk (hygienisk sett, i denne sammenheng).

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Det er faktisk mer bakterier under neglene og i munnen enn i skrittet og bak.

Bør man avstå fra å kysse eller å spise med fingrene av den grunn?

Ha-vanskelig

Det er faktisk mer bakterier under neglene og i munnen enn i skrittet og bak.

Bør man avstå fra å kysse eller å spise med fingrene av den grunn?

Hei,

Synes det du sier er veldig interessant. Logikken du bruker for å underbygge dine bakterologiske kunnskaper er slående, og setter mine skolekunnskaper om forskjellig typer bakterier og vanlig hygiene ut på sidelinjen.

I motsetning til deg, ville jeg aldri ha spist med fingrene uten å ha vasket dem...ei heller om jeg hadde vært på toalettet i forkant.

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Gjest SierDuDet

Dere er faen ikke langtenkte i denne tråden. Hva med dørhåndtak, håndhilsing, kjøkkenbenk? Det er vel 1000 ting som er verre enn et glass peanøtter. Ugjennomtenkt hysteri.

Langttenkende, hm...

Du må da avgjort være en raring som driver og putter dørhåndtak, håndhilsing og kjøkkenbenker i munnen :-(

Putter du hånda til den du hilser på i kjeften?

Du trenger hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...