Gå til innhold

Det har dere ikke tenkt på.............

Gjest jente so ikke spiser peanutter ute

Anbefalte innlegg

Hei,

Synes det du sier er veldig interessant. Logikken du bruker for å underbygge dine bakterologiske kunnskaper er slående, og setter mine skolekunnskaper om forskjellig typer bakterier og vanlig hygiene ut på sidelinjen.

I motsetning til deg, ville jeg aldri ha spist med fingrene uten å ha vasket dem...ei heller om jeg hadde vært på toalettet i forkant.

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Har jeg på noen måte sagt at jeg ikke vasker hendene?

Fortsetter under...

Langttenkende, hm...

Du må da avgjort være en raring som driver og putter dørhåndtak, håndhilsing og kjøkkenbenker i munnen :-(

Putter du hånda til den du hilser på i kjeften?

Du trenger hjelp.

Der jeg kommer fra (en øy oppi nord) har vi en del skikker som dere østlendinger vil betrakte som rare. Der er det et tegn på hengivenhet og omtanke å putte diverse eiendeler i munnen når man er på besøk. Jo større denne eiendelen er, desto større tegn på respekt.

Avsugninger er slett ikke sjelden, og er en viktig årsak til at folk besøker hverandre der oppe. Det er en myte at vi er så gjestfrie. Vi vil bare bli sugd.

Der jeg kommer fra (en øy oppi nord) har vi en del skikker som dere østlendinger vil betrakte som rare. Der er det et tegn på hengivenhet og omtanke å putte diverse eiendeler i munnen når man er på besøk. Jo større denne eiendelen er, desto større tegn på respekt.

Avsugninger er slett ikke sjelden, og er en viktig årsak til at folk besøker hverandre der oppe. Det er en myte at vi er så gjestfrie. Vi vil bare bli sugd.

Ja, dere vil det. Såpass har jeg da skjønt.

Ja, dere vil det. Såpass har jeg da skjønt.

En av ulempene med en slik omgang, er at det er veldig kort vei mellom herpes simplex og genital herpes simplex. Slike ting spres relativt fort i et godt nabolag.

MEN.... når alle har det, er det jo egentlig ikke store problemet :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er sant, men du får i deg 100 ganger fler bakterier hver dag via andre kilder.

Dessuten er ikke kvinner mer renslige. Det viser tester av bakterieflora på hender hos ulike grupper mennesker. Ser man bare på kjønnet, er det temmelig likt.

Gjest Pricilla

De har jo ikke piss på henda! Selv om tanken på peanøtter frister nå... : ) De tar jo bare på "huden" på snabben, men jeg foretrekker at ALLE vasker hender etter de har vært på do.

Visste dere at du får i deg flere bakterier ved å bite negler enn når man slikker på et dosete? DET bør heller flere tenke på.. Og heller kjøpe sine egne peanøtter på pub!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...