Altman Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Sukk... Ja, jeg skjønner at du er misunnelig på kjæresten min. ... og jeg har ikke BEGYNT å snakke om de andre fine kvalitetene mine 0 Siter
favn Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Ja, jeg skjønner at du er misunnelig på kjæresten min. ... og jeg har ikke BEGYNT å snakke om de andre fine kvalitetene mine Bollebaking står helt klart høyt på lista over må-ha ved en mann. Det er faktisk direkte turn-uff med menn som tror matlaging handler om å steke ferdigpizza og røre ut posesauser. Menneh... fortell litt om de andre kvalitetene... *lener seg fram* 0 Siter
Altman Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Bollebaking står helt klart høyt på lista over må-ha ved en mann. Det er faktisk direkte turn-uff med menn som tror matlaging handler om å steke ferdigpizza og røre ut posesauser. Menneh... fortell litt om de andre kvalitetene... *lener seg fram* Øhh.. nei, altså, man vil nå ikke skryte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.