carma Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Jeg prøver å få med sambo på en liten biltur med overnatting til i morgen her... Har en deilig, stor bil med plass for begge til å overnatte. Har engangsgrill liggende i boden, masse grillmat i kjøleskapet, kald drikke, puter, pledd, madrasser og dyner i fleng. Trenger ikke kjøpe noe annet enn diesel før vi turer avgårde! Jeg har lokket med nakenbading og panser-sex, men han får bare ikke ut finger'n! Det er ikke det at han ikke har lyst, men hodet blinker rødt og sier at: "Nei, dette går jo ikke an sånn på sparket..." Vanen blir snart solgt til "fordel" for en stasjonsvogn... vi må jo bruke den nå som vi kan, sant!? ) Gode overtalelsestaktikker mottas med takknemlighet ;o) 0 Siter
Bassisten Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 For å stadfeste: Slik er det faktisk. Eg har lyst til å gjera det, men alt oppi hodet strittar i mot og seier: Å nei, dette burde vore planlagt på førehand, vi kan jo ikkje berre fyke av garde! Greit at eg er kontrollfreak, men kvifor skal det vera sånn? Plutseleg sit ein der med ungar og plikter som gjer at ein faktisk ikkje KAN gjera slike ting, og då er det for seint... Carpe Diem!!! Hjelp! 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 For å stadfeste: Slik er det faktisk. Eg har lyst til å gjera det, men alt oppi hodet strittar i mot og seier: Å nei, dette burde vore planlagt på førehand, vi kan jo ikkje berre fyke av garde! Greit at eg er kontrollfreak, men kvifor skal det vera sånn? Plutseleg sit ein der med ungar og plikter som gjer at ein faktisk ikkje KAN gjera slike ting, og då er det for seint... Carpe Diem!!! Hjelp! Just do it Basse, vi veit du kan klare det!!! 0 Siter
carma Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 drekka og pule? Hehehe.... Du har skjønt det du, Åsemor! *klappe på hodet* 0 Siter
Altman Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 For å stadfeste: Slik er det faktisk. Eg har lyst til å gjera det, men alt oppi hodet strittar i mot og seier: Å nei, dette burde vore planlagt på førehand, vi kan jo ikkje berre fyke av garde! Greit at eg er kontrollfreak, men kvifor skal det vera sånn? Plutseleg sit ein der med ungar og plikter som gjer at ein faktisk ikkje KAN gjera slike ting, og då er det for seint... Carpe Diem!!! Hjelp! Jeg ville vært skeptisk, basse. Hun skal sikkert fri eller noe Ett eller annet har hun på hjertet, det kan du være sikker på 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Nei når ikke nakenbading, iskald øl og grillmat frister så vet ikke jeg. Han har antageligvis ikke peiling på hvor heldig han er. Hei, hva med å danse naken foran han og ut i bilen da???? *grønn av misunnelse* 0 Siter
Bassisten Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Jeg ville vært skeptisk, basse. Hun skal sikkert fri eller noe Ett eller annet har hun på hjertet, det kan du være sikker på :-O 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 For å stadfeste: Slik er det faktisk. Eg har lyst til å gjera det, men alt oppi hodet strittar i mot og seier: Å nei, dette burde vore planlagt på førehand, vi kan jo ikkje berre fyke av garde! Greit at eg er kontrollfreak, men kvifor skal det vera sånn? Plutseleg sit ein der med ungar og plikter som gjer at ein faktisk ikkje KAN gjera slike ting, og då er det for seint... Carpe Diem!!! Hjelp! Go Bassisten, go Bassisten. Nå må du ikke være fegis. Den frie natur, du og carma. Kom an. Gå mann kor treg du e'..... 0 Siter
carma Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 Nei når ikke nakenbading, iskald øl og grillmat frister så vet ikke jeg. Han har antageligvis ikke peiling på hvor heldig han er. Hei, hva med å danse naken foran han og ut i bilen da???? *grønn av misunnelse* Hehe.. det får da være måte på... :-o Nakendansen kommer først _etter_ at vi har pakket sammen og reist på tur ) 0 Siter
Bassisten Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Nei når ikke nakenbading, iskald øl og grillmat frister så vet ikke jeg. Han har antageligvis ikke peiling på hvor heldig han er. Hei, hva med å danse naken foran han og ut i bilen da???? *grønn av misunnelse* For det første har vi ikkje øl i huset, for det andre blir det ikkje noko puling etter å ha nakenbada i 15 graders vatn. Junior ville nok gått i hi for resten av sumaren. Ufriviljug innovertiss er IKKJE sexy på ein mann! Men det kan godt henda at å danse naken ut av huset og mellom rekkehusa og ut på parkeringsplassen kan funke! Carma? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 For å stadfeste: Slik er det faktisk. Eg har lyst til å gjera det, men alt oppi hodet strittar i mot og seier: Å nei, dette burde vore planlagt på førehand, vi kan jo ikkje berre fyke av garde! Greit at eg er kontrollfreak, men kvifor skal det vera sånn? Plutseleg sit ein der med ungar og plikter som gjer at ein faktisk ikkje KAN gjera slike ting, og då er det for seint... Carpe Diem!!! Hjelp! Ta et råd fra en annen kontrollfrik, Basse: Du kan klare det! Mars ut i bilen med deg! >) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 For det første har vi ikkje øl i huset, for det andre blir det ikkje noko puling etter å ha nakenbada i 15 graders vatn. Junior ville nok gått i hi for resten av sumaren. Ufriviljug innovertiss er IKKJE sexy på ein mann! Men det kan godt henda at å danse naken ut av huset og mellom rekkehusa og ut på parkeringsplassen kan funke! Carma? Vel, ikke øl. Da forstår eg deg veldig godt. Det e jo litt av grillkosen det synes eg. Akkurat som om eg skulle reist på båttur uten ankerdram - helt utenkelig!!!!!! 0 Siter
carma Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 Vel, ikke øl. Da forstår eg deg veldig godt. Det e jo litt av grillkosen det synes eg. Akkurat som om eg skulle reist på båttur uten ankerdram - helt utenkelig!!!!!! Døh... liksom... *snøft* Det var MEG du skulle støtte i den tråden her! ;o) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Hehe.. det får da være måte på... :-o Nakendansen kommer først _etter_ at vi har pakket sammen og reist på tur ) Ber du om det så..... Vel ok, rekkehus.... greit eg kjøpe den. ) 0 Siter
Gjest thunderlips Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Burde ikke være noen sak det der. Panser-sex og nakenbading, hva er problemet? Har dere nok sprit? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Døh... liksom... *snøft* Det var MEG du skulle støtte i den tråden her! ;o) Ja men du hører jo ikke på råd fra meg så da får du ha det så godt. 0 Siter
carma Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 Ja men du hører jo ikke på råd fra meg så da får du ha det så godt. Hvis jeg danser naken ut gjennom lekeplassen, mellom alle rekkehusene og ut på parkeringsplassen så tror jeg kanskje han rømmer i bilen _uten_ meg... :-o 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Hvis jeg danser naken ut gjennom lekeplassen, mellom alle rekkehusene og ut på parkeringsplassen så tror jeg kanskje han rømmer i bilen _uten_ meg... :-o Jaaa veeel, hva med å låne øl av naboen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.