Gjest hurten Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Jeg har leita litt rundt på nettet, men jeg er tydeligvis ikke smart nok til å finne hennes adresse. All hjelp mottas med takk :0) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Du kan i alle fall sende epost til henne via dette kontaktskjemaet: http://odin.dep.no/bfd/norsk/dep/statsraad_a/e-post/index-b-n-a.jsp 0 Siter
Altman Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 jeg er rimelig sikker på at det er [email protected] 0 Siter
Gjest hurten Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Hva vil du med henne? Klage min nød og få litt fart på systemet ! Var det merkelig at jeg ville henne noe, kanskje ? 0 Siter
Gjest Ka nød Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Klage min nød og få litt fart på systemet ! Var det merkelig at jeg ville henne noe, kanskje ? Neida jeg ble bare nysjerrig :)Hvilken nød klager man til henne dah? 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Hei. Jeg tror det er: [email protected] Mvh 0 Siter
Cmoo Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Lykke til! Jeg sendte mail via det skjemaet, og fikk svar 4-5 uker senere. Litt sånn standard, med takk for mail og svar på det jeg skrev. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.