Gå til innhold

Webmaster slett ufint innlegg


Gjest Ritta

Anbefalte innlegg

Gjest Ritta

Kan du være snill og slette dette innlegget til SDD, han blander seg borti og er ufin på en privat melding som ikke var ment for ham.

SDD prøver alltid og være mest voldsom og brautete. (les eplekjekk)

Han burde utestenges fra Dol, han lager for det meste kvalme og foringer forumene sin kvalitet.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1719329

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*lol*

Hvem er Ritta? Sjekket litt. 7 skrevne innlegg?

La dette døøøøøø bort fort.

Ikke ofte jeg bryr meg i Webmsterforum, men nå........

SierDuDet, hører til her-------------Feige innskrivere bryr man seg ikke om, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, de fleste tør ikke å kritisere med nicket sitt.

Men det morsomme her er jo faktisk at "Ritta" vil ha meg utestengt pga et helt harmløst innlegg. Greit nok, jeg kalte noen for hysteriske kjerringer, men ærlig talt, leser man tråden så ser man jo at jeg har rett.

Vil man få webbis til å utestenge meg eller slette noen av innleggene mine, så bør man klare å fiske fram en bedre tråd enn det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Ritta? Sjekket litt. 7 skrevne innlegg?

La dette døøøøøø bort fort.

Ikke ofte jeg bryr meg i Webmsterforum, men nå........

SierDuDet, hører til her-------------Feige innskrivere bryr man seg ikke om, eller hva?

Du vet, de fleste tør ikke å kritisere med nicket sitt.

Men det morsomme her er jo faktisk at "Ritta" vil ha meg utestengt pga et helt harmløst innlegg. Greit nok, jeg kalte noen for hysteriske kjerringer, men ærlig talt, leser man tråden så ser man jo at jeg har rett.

Vil man få webbis til å utestenge meg eller slette noen av innleggene mine, så bør man klare å fiske fram en bedre tråd enn det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, de fleste tør ikke å kritisere med nicket sitt.

Men det morsomme her er jo faktisk at "Ritta" vil ha meg utestengt pga et helt harmløst innlegg. Greit nok, jeg kalte noen for hysteriske kjerringer, men ærlig talt, leser man tråden så ser man jo at jeg har rett.

Vil man få webbis til å utestenge meg eller slette noen av innleggene mine, så bør man klare å fiske fram en bedre tråd enn det der :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er Ritta? Sjekket litt. 7 skrevne innlegg?

La dette døøøøøø bort fort.

Ikke ofte jeg bryr meg i Webmsterforum, men nå........

SierDuDet, hører til her-------------Feige innskrivere bryr man seg ikke om, eller hva?

Jeg er faktisk litt enig med denne Ritta, SDD har en veldig fornedrene og ufin måte og blande seg borti ting på.

Han burde få tilsnakk og holde seg til de etiske kjørereglene som gjelder for Dol.

Dol er ment som en seriøs legeside, ikke som en underholdene tøyseplass for umodne gutter.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt enig med denne Ritta, SDD har en veldig fornedrene og ufin måte og blande seg borti ting på.

Han burde få tilsnakk og holde seg til de etiske kjørereglene som gjelder for Dol.

Dol er ment som en seriøs legeside, ikke som en underholdene tøyseplass for umodne gutter.

mvh

Jeg holder meg da til de etiske kjørereglene her.

I tillegg har jeg blitt mye snillere i løpet av den siste tiden, men en spade bør kalles for en spade, og hysteriske kjerringer bør kalles for intet annet enn en spade.

Sånn er det med den saken.

Jeg tror for øvrig webbis har en grei formening om hva jeg skriver, og han/hun sletter det nok om han/hun føler at jeg går over streken, noe jeg sjeldent gjør for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt enig med denne Ritta, SDD har en veldig fornedrene og ufin måte og blande seg borti ting på.

Han burde få tilsnakk og holde seg til de etiske kjørereglene som gjelder for Dol.

Dol er ment som en seriøs legeside, ikke som en underholdene tøyseplass for umodne gutter.

mvh

I tillegg så er faktisk ikke dol en seriøs legeside. Gitte forum er selvsagt det, men de holder jeg meg også unna.

Åpent forum, seksualitet, meldinger og samliv, altså de forumene jeg er på, er ikke ekstremt seriøse. Dessuten er det få som, i all beskjedenhet - svarer bedre enn meg på f.eks. seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg da til de etiske kjørereglene her.

I tillegg har jeg blitt mye snillere i løpet av den siste tiden, men en spade bør kalles for en spade, og hysteriske kjerringer bør kalles for intet annet enn en spade.

Sånn er det med den saken.

Jeg tror for øvrig webbis har en grei formening om hva jeg skriver, og han/hun sletter det nok om han/hun føler at jeg går over streken, noe jeg sjeldent gjør for tiden.

Nei du gjør ikke det, bare i unntakstilfeller i så måte.

Sakset fra Dols Regler:

"Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk.

Vær forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Husk at det er lett å såre andre. Det er også viktig å være klar over at man kan misforstå andre brukere sin ironi og feilaktig bli såret."

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#5

Du leker deg enormt på et sted hvor mange sliter med tildels store traumer.

Hva vet du om personen på meldinger har opplevd pedofili?

Ritta har et veldig godt poeng i sitt innlegg.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du gjør ikke det, bare i unntakstilfeller i så måte.

Sakset fra Dols Regler:

"Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk.

Vær forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Husk at det er lett å såre andre. Det er også viktig å være klar over at man kan misforstå andre brukere sin ironi og feilaktig bli såret."

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#5

Du leker deg enormt på et sted hvor mange sliter med tildels store traumer.

Hva vet du om personen på meldinger har opplevd pedofili?

Ritta har et veldig godt poeng i sitt innlegg.

mvh

"Vær forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Husk at det er lett å såre andre. Det er også viktig å være klar over at man kan misforstå andre brukere sin ironi og feilaktig bli såret."

Og det er jeg. Når jeg er ironisk så forstår folk det dersom de kan normal norsk. Forstår de ikke ironien så er ikke det mitt problem. Man kan aldri gjøre alle til lags.

"Du leker deg enormt på et sted hvor mange sliter med tildels store traumer."

Jeg slenger aldri dritt til noen som skriver om traumer eller lignende, seriøse problemer eller den slags.

Dersom de stiller et spørsmål om analsex og jeg svarer frekt, og det senere viser seg at den personen som spurte lider av en impotens og inkontinens, så er ikke dette noe jeg kunne forutse, ei heller bør ta høyde for.

"Hva vet du om personen på meldinger har opplevd pedofili?"

Det er helt uinteressant om den jenta har opplevd pedofili eller ikke.

Jeg er klar over at mange her har opplevd det.

"Ritta har et veldig godt poeng i sitt innlegg."

Nei, hun har overhodet ikke noe godt poeng i sitt innlegg og at du, som sannsynligvis er et voksent menneske, ikke forstår det, er for meg helt utrolig.

Hehe, i hvert fall når du kaller MEG umoden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vær forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Husk at det er lett å såre andre. Det er også viktig å være klar over at man kan misforstå andre brukere sin ironi og feilaktig bli såret."

Og det er jeg. Når jeg er ironisk så forstår folk det dersom de kan normal norsk. Forstår de ikke ironien så er ikke det mitt problem. Man kan aldri gjøre alle til lags.

"Du leker deg enormt på et sted hvor mange sliter med tildels store traumer."

Jeg slenger aldri dritt til noen som skriver om traumer eller lignende, seriøse problemer eller den slags.

Dersom de stiller et spørsmål om analsex og jeg svarer frekt, og det senere viser seg at den personen som spurte lider av en impotens og inkontinens, så er ikke dette noe jeg kunne forutse, ei heller bør ta høyde for.

"Hva vet du om personen på meldinger har opplevd pedofili?"

Det er helt uinteressant om den jenta har opplevd pedofili eller ikke.

Jeg er klar over at mange her har opplevd det.

"Ritta har et veldig godt poeng i sitt innlegg."

Nei, hun har overhodet ikke noe godt poeng i sitt innlegg og at du, som sannsynligvis er et voksent menneske, ikke forstår det, er for meg helt utrolig.

Hehe, i hvert fall når du kaller MEG umoden! :)

Jeg tror nok at Dol kunne fått en del problemer viss en del personer som føler seg forulempet her inne hadde anlagt klagesak til Datatilsynet.

De har tross alt en dispensasjon gitt på strenge personvernserklæringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at Dol kunne fått en del problemer viss en del personer som føler seg forulempet her inne hadde anlagt klagesak til Datatilsynet.

De har tross alt en dispensasjon gitt på strenge personvernserklæringer.

*lol*

Du får ta deg en tur innom andre diskusjonsfora, så ser du fort at dol er et av de mer siviliserte forumene du finner.

I tillegg er webbis veldig flink til å luke ut innlegg som ikke bør stå her, og folk er gode til å gi tips dersom innlegg bør slettes.

Datatilsynet my ass. Er det ikke ytringsfrihet på nettet? Mener du at dol ville fått problemer fordi f.eks. jeg kan skjelle ut noen i en diskusjon?

Du kan jo ikke være helt ved dine fulle fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk mail Bubba

Når jeg skrev "Den var til Shandy" så var det fordi jeg skrev innlegget over feil. Det var til deg, men jeg sendte det til denne Ritta-skapningen.

Det var ikke meningen å påstå at du var den anonyme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol*

Du får ta deg en tur innom andre diskusjonsfora, så ser du fort at dol er et av de mer siviliserte forumene du finner.

I tillegg er webbis veldig flink til å luke ut innlegg som ikke bør stå her, og folk er gode til å gi tips dersom innlegg bør slettes.

Datatilsynet my ass. Er det ikke ytringsfrihet på nettet? Mener du at dol ville fått problemer fordi f.eks. jeg kan skjelle ut noen i en diskusjon?

Du kan jo ikke være helt ved dine fulle fem.

Dol er ulikt mange andre fora da det er et faglig svart fora med helsepersonell.

En del av de fora du viser til har ikke en slik svartjeneste.

Jeg tror nok Dol gjerne vil bli vel ansett og oppfattes som seriøs av både leg og fagfolk.

Nå merker jo jeg selvsagt at du er på tynn grunn siden du nå har begynt å prøve deg på å latterliggjøre meg.

Det er nettopp det SDD, nettopp det. Men du skjønner det bare ikke.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dol er ulikt mange andre fora da det er et faglig svart fora med helsepersonell.

En del av de fora du viser til har ikke en slik svartjeneste.

Jeg tror nok Dol gjerne vil bli vel ansett og oppfattes som seriøs av både leg og fagfolk.

Nå merker jo jeg selvsagt at du er på tynn grunn siden du nå har begynt å prøve deg på å latterliggjøre meg.

Det er nettopp det SDD, nettopp det. Men du skjønner det bare ikke.

mvh

"Dol er ulikt mange andre fora da det er et faglig svart fora med helsepersonell."

Helt sant. Men enkelte av forumene her har ikke leger som svarer. Og det er de forumene jeg er på.

"En del av de fora du viser til har ikke en slik svartjeneste."

Jeg har ikke vist til noen forum. Du må ha sett syner, men det er sent så det er kanskje ikke så rart.

"Jeg tror nok Dol gjerne vil bli vel ansett og oppfattes som seriøs av både leg og fagfolk."

Og det tror jeg dol blir.

"Nå merker jo jeg selvsagt at du er på tynn grunn siden du nå har begynt å prøve deg på å latterliggjøre meg."

Det var et særdeles merkelig argument fra en som ikke har kommet med noe fornuftig her. Ikke har jeg prøvd å latterliggjøre deg heller, jeg registrerte bare at du skrev utrolig mye rart, og dro fram ekstreme usakeligheter som du ikke har forsøkt å forklare.

Sånn sett er det vel du som er på tynn is?

"Det er nettopp det SDD, nettopp det. Men du skjønner det bare ikke."

Nettopp hva?

Du er nå litt søt også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Synes ikke det er så dramatisk at han blander seg inn i en tråd på forum for meldinger - det gjør vel de fleste? Han kunne selvfølgelig latt det være, men grunnlag for sanksjoner fra vår side gir det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritta

Synes ikke det er så dramatisk at han blander seg inn i en tråd på forum for meldinger - det gjør vel de fleste? Han kunne selvfølgelig latt det være, men grunnlag for sanksjoner fra vår side gir det ikke...

Nå var heller ikke mitt hovedpoeng at han blander seg inn i en tråd, men at han har et språkbruk som er langt utover Dols egne regler for etikk og moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...