Gå til innhold

Skrulle løs på Dol


favn

Anbefalte innlegg

Webmaster, en viss 'karianne' har skrevet åtte - 8 - innlegg i løpet av få timer der jeg sjikaneres stygt.

Vedkommende er åpenbart manisk og ustabil, men det er sant å si ikke mitt problem. Ustabile personer bør utestenges fra Dol.

Vennligst slett disse åtte - 8 - innleggende i følgende tråder:

'Kan jeg velge dette navnet' og 'Navnet Guttorm' i forum for Foreldre - småbarn, 'Tenner ikke på mannen min' i forum for Seksualitet.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kariannne

Men dine innlegg hvor du slenger dritt og gir forferdelige råd, de er o.k

Og her er du i gang igjen, ser du ikke at jeg bare svarer på dine drittslengingsinnlegg

Hallo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Men dine innlegg hvor du slenger dritt og gir forferdelige råd, de er o.k

Og her er du i gang igjen, ser du ikke at jeg bare svarer på dine drittslengingsinnlegg

Hallo

Du lager mye unødig ekstraarbeid for oss ved at du umotivert og systematisk forsøker å slenge dritt til favn. Forsøk å diskutere sak - eller evt. avstå fra å skrive noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Tror jeg har slettet alle innleggene nå. Forøvrig ville det vært en fordel om du valgte å komme med dine karakteristikker av en annen bruker på mail til oss (har forøvrig sett mailen din) og ikke i forum ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kariannne

Du lager mye unødig ekstraarbeid for oss ved at du umotivert og systematisk forsøker å slenge dritt til favn. Forsøk å diskutere sak - eller evt. avstå fra å skrive noe som helst.

Det er ikke umotivert, Dol burde ikke la favn indirekte få lov til å oppfordre småbarnsforeldre til skillsmisse.

Det er tydeligvis lenge siden dere har sett etter hva favn egentlig skriver til enkelte brukere av forumet.

Og som du riktig skriver til favn her i tråden hun uttaler seg minst om ikke mer negativt om meg enn jeg om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har slettet alle innleggene nå. Forøvrig ville det vært en fordel om du valgte å komme med dine karakteristikker av en annen bruker på mail til oss (har forøvrig sett mailen din) og ikke i forum ...

Jeg tar det du sier til etterretning - samtidig som jeg selvsagt merker meg ditt underforståtte bifall for mine svar på noen av vedkommendes psyke innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kariannne

Jeg tar det du sier til etterretning - samtidig som jeg selvsagt merker meg ditt underforståtte bifall for mine svar på noen av vedkommendes psyke innlegg.

Akkurat, du leser dette innlegget på din egen måte, akkurat som alt annet. Skjønner du ikke når du blir irettesatt heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke umotivert, Dol burde ikke la favn indirekte få lov til å oppfordre småbarnsforeldre til skillsmisse.

Det er tydeligvis lenge siden dere har sett etter hva favn egentlig skriver til enkelte brukere av forumet.

Og som du riktig skriver til favn her i tråden hun uttaler seg minst om ikke mer negativt om meg enn jeg om henne.

Jeg tror ikke folk løper til skilsmisseadvikaten bare fordi favn sier det.

Tror folk klarer å vurdere de rådene de får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke umotivert, Dol burde ikke la favn indirekte få lov til å oppfordre småbarnsforeldre til skillsmisse.

Det er tydeligvis lenge siden dere har sett etter hva favn egentlig skriver til enkelte brukere av forumet.

Og som du riktig skriver til favn her i tråden hun uttaler seg minst om ikke mer negativt om meg enn jeg om henne.

Selv om Webmaster sletter innleggene dine, gir deg 'offentlig' korreks har du altså ikke vett til å stoppe?

Jeg har _aldri_ sett eller hørt om deg før nå i morges. Likevel har du prestert å sende opp imot 20 sjikaneinnlegg til meg, hvorav _ingen_ av dem handler om sak, kun stygge ord om min person og oppfordringer om sex med grønnsaker, hentydninger om barna mine osv.osv.

Og nå sutrer du for at jeg har svart på noen av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kariannne

Selv om Webmaster sletter innleggene dine, gir deg 'offentlig' korreks har du altså ikke vett til å stoppe?

Jeg har _aldri_ sett eller hørt om deg før nå i morges. Likevel har du prestert å sende opp imot 20 sjikaneinnlegg til meg, hvorav _ingen_ av dem handler om sak, kun stygge ord om min person og oppfordringer om sex med grønnsaker, hentydninger om barna mine osv.osv.

Og nå sutrer du for at jeg har svart på noen av dem?

Dine innlegg er også slettet har du ikke sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke folk løper til skilsmisseadvikaten bare fordi favn sier det.

Tror folk klarer å vurdere de rådene de får.

Til din informasjon:

Denne 'karianne' har tiltet helt, jeg har overhodet ikke anbefalt noen å skille seg (i den aktuelle tråden). Rett skal være rett.

Dette blir en haug røre, men jeg har altså siden i morges mottatt et utall sjikanemeldinger fra vedkommende. Innleggene i tråden du sikter til dukket faktisk opp mye senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kariannne

Til din informasjon:

Denne 'karianne' har tiltet helt, jeg har overhodet ikke anbefalt noen å skille seg (i den aktuelle tråden). Rett skal være rett.

Dette blir en haug røre, men jeg har altså siden i morges mottatt et utall sjikanemeldinger fra vedkommende. Innleggene i tråden du sikter til dukket faktisk opp mye senere.

Du fortsetter å sjikanere og karaktisere meg.

Skal vi slutte fred nå slik at Webbis slipper mer stress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det er ikke umotivert, Dol burde ikke la favn indirekte få lov til å oppfordre småbarnsforeldre til skillsmisse.

Det er tydeligvis lenge siden dere har sett etter hva favn egentlig skriver til enkelte brukere av forumet.

Og som du riktig skriver til favn her i tråden hun uttaler seg minst om ikke mer negativt om meg enn jeg om henne.

Alle dine innlegg i dag besto av direkte personangrep til favn uten noen saklig foranledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kariannne

Alle dine innlegg i dag besto av direkte personangrep til favn uten noen saklig foranledning.

Jo jeg hadde rimelig god grunn, men jeg har strekt ut en forsonende hånd til favn nå, får se om hun er voksen nok til å ta den.

Jeg skal i allefall gi meg med dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Dine innlegg er også slettet har du ikke sett det.

For å være helt klar: I denne saken er det du som klart bryter vårt regelverk. Det var ikke mulig å slette dine innlegg uten samtidig å slette favn sine svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg hadde rimelig god grunn, men jeg har strekt ut en forsonende hånd til favn nå, får se om hun er voksen nok til å ta den.

Jeg skal i allefall gi meg med dette :-)

Utrolig hvor barnslige dere "voksne" kan være!

*riste på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kariannne

For å være helt klar: I denne saken er det du som klart bryter vårt regelverk. Det var ikke mulig å slette dine innlegg uten samtidig å slette favn sine svar.

OK, skjønner du mener det.

Men jeg har hatt mine grunner, men som jeg sa i sted jeg rekker frem en hånd nå.

Jeg verken gidder eller har tid lengre.

Det skal ikke gjenta seg :-)

Kanskje hverken jeg eller favn tråkker på andre etter dette.

Slik det var mitt siste ord som megge i denne sammenhengen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke umotivert, Dol burde ikke la favn indirekte få lov til å oppfordre småbarnsforeldre til skillsmisse.

Det er tydeligvis lenge siden dere har sett etter hva favn egentlig skriver til enkelte brukere av forumet.

Og som du riktig skriver til favn her i tråden hun uttaler seg minst om ikke mer negativt om meg enn jeg om henne.

'Dol burde ikke la favn indirekte få lov til å oppfordre småbarnsforeldre til skillsmisse.'

*lol* Var det det beste du greide å komme opp med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngenLurerDenneGutten

Jeg tror ikke folk løper til skilsmisseadvikaten bare fordi favn sier det.

Tror folk klarer å vurdere de rådene de får.

Å-joo, jeg har vaffal gjort det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...