Gå til innhold

Kroppen er et kjempepbroblem

Gjest skytt

Anbefalte innlegg

Gjest skytt

Hei

Jeg er inne her og leser til stadighet, noen ganger hjelper det og andre ganger ikke. Nå har jeg lyst og høre om noen har noe råd. Jeg har vært generelt deprimert og noe angst i 1 1/2 år. Gått på Seroxat 60 mg. og bruker en del Sobril, dvs. flere om dagen av 25 mg. Av dette har jeg fått en vektøkning på 15 kg. Vet noen om det finnes noen typer medisin mot vekt. Har selv hørt om Xenical og Reductil og kunne tenke meg og prøve en av disse slagene. Min BMI er nå over 30 og syntes selv jeg er blitt helt motbydelig. Tankene går da hele tiden på hva kan jeg gjøre for lettest og komme bort ifra alle disse probleme. For tiden har jeg det veldig tungt, og syntes jeg er tung og nedfor hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, skytt!

Har vel egentlig ikke peiling på problemer som dine, men ser du ikke har fått noen svar.

Medisinene må du kanskje ta? Er ellers meget skeptisk til slikt. Ville foreslått at du brukte naturen, hage, sjø eller hvor som helst, til å være i, mange timer, alene eller med noen. For meg og mange jeg kjenner gir det ro og harmoni. Dessuten får du beveget deg og er langt fra kiosker, hjemmet og andre steder hvor du fristes til å spise og drikke. Om du starter forsiktig med tre timer en dag og planlegger gradvis øknig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...