Gå til innhold

Dyr: Musene eter hverandre! Yuck!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SoriaMoria

5

• flisa

4

• libra

4

• SierDuDet

2

Mest aktive i denne tråden

Det fikser jeg ikke å sleike på. Fordi jeg VET hva det er... Yummi.

Visste du at vingummi er laget av det samme?

Jeg spiser heller aldri vingummi.

Joada, jeg sleiker vanligvis på frimerker (de to gangene i året jeg bruuker et frimerke da..*s*) Og vingummi spiser jeg også - av og til.

Men utsiktene til å få muse-kannibalisme gjør meg noe betenkt, ja....

Annonse

Gjest Aina E

Apropos:

Du er klar over at _alt_ som inneholder gelatin kan puttes inn i samme kategori?

Ja, men det prøver jeg å ikke tenke på.

Det er en grunn til at jeg heller aldri bruker gelatinplater, eller andre ting som minner om det.

Man kan bare ikke unngå alt, så jeg får bære over med at jeg nok også har spist en del døde hunder og katter i mitt liv....

Det er ikke uvanlig at mus spiser ungene sine hvis de blir stresset!

Da vi hadde dyrebutikk og ikke oppdaget at en mus hadde fått barn , tok det ikke lang tid før hun satte i gang å spise dem...et slags forsvar hvis noe stresser dem og de blir redde.

De må ha absolutt ro i noen dager etter at de har fått unger.

Annonse

Gjest Aina E

Det er ikke uvanlig at mus spiser ungene sine hvis de blir stresset!

Da vi hadde dyrebutikk og ikke oppdaget at en mus hadde fått barn , tok det ikke lang tid før hun satte i gang å spise dem...et slags forsvar hvis noe stresser dem og de blir redde.

De må ha absolutt ro i noen dager etter at de har fått unger.

De har ikke fått unger... Det sa dyrlegen også. Det skjer gjerne i løpet av den første uka, men ikke når alle tre er voksne.

Ja, men det prøver jeg å ikke tenke på.

Det er en grunn til at jeg heller aldri bruker gelatinplater, eller andre ting som minner om det.

Man kan bare ikke unngå alt, så jeg får bære over med at jeg nok også har spist en del døde hunder og katter i mitt liv....

Enig med deg der - det er ganske mange ting det er best å ikke tenke på (ellers kunne vi blitt veldig sultne)

Men en "Tiger på tanken" går veldig greit! :-)

De har ikke fått unger... Det sa dyrlegen også. Det skjer gjerne i løpet av den første uka, men ikke når alle tre er voksne.

Ok ; jeg missforstod visst litt her ;o)

Er litt fortumla for tiden...

Da vet jeg sannelig ikke hva det er ...har aldri opplevd voksne mus gjøre slikt , og jeg har hatt MANGE!

Vi har seks kaniner, en hund, og 8 fisker også, ellers takk for tipset.

Tror ikke ungene vil savne musene alt for mye. De er gladere i kaninene, dessuten lever musene bare et par år av gangen uansett.

Så en lapp på butikken i dag om et deguspar som skulle gis bort. Bur har du jo... *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...