flosshatt Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg er bare nødt til å røre på meg mer. Jeg synes det er gøy å bokse, men vet ikke hva jeg skal gjøre etc. Tenkte jeg kanskje kan kjøpe en sånn boksesekk (heter sikkert noe ) og bokse til musikk to-tre ganger i uka. Noen råd? Hvor får jeg kjøpt en sånn sekk? Hva annet bør jeg huske på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Gode sko og knalltøff musikk. Gjerne en kjekkas som hjelper deg til å holde sekken. Kanskje du kan lage en slik sekk selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvor bor du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 http://www.mobech.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.